Ό,τι συμβολίζει την αγάπη φωτογράφισαν χιλιάδες χρήστες του Instagram και Facebook, συμμετέχοντας σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό φωτογραφίας για την αισιόδοξη πλευρά της Ελλάδας.
Μέσω του Instagreece, οι χρήστες «ανέβασαν» τη δική τους εικόνα της Ελλάδας. Φωτογραφίες χιλιάδες, αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση.
Το Φεβρουάριο το θέμα ήταν το «#instagreece_loveis», δηλαδή τι σημαίνει για τον καθένα ο έρωτας, λόγω της εορτής του Αγίου Βαλεντίνου.
ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Οι φωτογραφίες που “ανέβηκαν” για το #loveis ξεπέρασαν τις 1000!
Άλλα θέματα που έχουν δοθεί για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι «το ποδήλατο» και «η σαγιονάρα», το καλοκαίρι.
Το θέμα που γνώρισε επιτυχία λόγω της μεγάλης συμμετοχής ήταν το «streetart», δηλαδή στιγμιότυπα από το δρόμο που θεωρούσαν οι πολίτες τέχνη, όπως ένα γκράφιτι, μία ταμπέλα…
Η ιδέα για το συγκεκριμένο διαγωνισμό γεννήθηκε τον Αύγουστο του 2012 και ανήκει στην Cambo Industries, μια εταιρεία στο χώρο του digital marketing με εμπειρία στα social media για εθνικά και πολυεθνικά brands.
«Δεν μας άρεσε το αρνητικό κλίμα, θέλαμε να κάνουμε κάτι πιο αισιόδοξο το οποίο θα γίνεται γνωστό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Χρησιμοποιώντας τα δικά μας εργαλεία και τις δυνατότητες ως εταιρεία, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία να αποτυπωθεί η πιο δημιουργική πλευρά της Ελλάδας», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Συλβάνα Γεροντή από την εταιρεία.
Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 25 χιλιάδες άνθρωποι από όλη την Ελλάδα, κυρίως νέοι, έχουν συμμετάσχει σε αυτό το διαγωνισμό σε Instagram και Facebook στέλνοντας φωτογραφίες από κάθε γωνιά της χώρας.
Ο διαγωνισμός δεν έχει ημερομηνία λήξης, εξελίσσεται αυθόρμητα, σύμφωνα με τη διάθεση των χρηστών και τον παλμό της εποχής. Και δεν περιορίζεται στις φωτογραφίες.
Για τη διαδικασία των βραβεύσεων υπάρχει συνεργασία με την Athens Voice και κάθε μήνα τρεις δημοφιλείς καλλιτέχνες ο Τάσος Βρεττός, ο Δημήτρης Μαστρογιαννίτης και ο Κωνσταντίνος Ρήγος, επιλέγουν τις τρεις φωτογραφίες που κερδίζουν. Υπάρχει επιπλέον ένας νικητής που αναδεικνύεται από την ψηφοφορία του κόσμου. Τα δώρα των νικητών είναι smart phone και τις προσφέρει ο χορηγός του Instagreece, Cosmote.
Για το Μάρτιο το θέμα που έχει επιλεγεί είναι το «style και hashtag: #instagreece_style». Στυλ, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας, στη μόδα, στο δρόμο, στην καθημερινότητα, στη ζωή…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το Instagram ξεπέρασε τους 100 εκ. ενεργούς χρήστες!
Προσοχή! Πώς μπορεί κάποιος να μπει στο λογαριασμό σας στο Facebook
Διαδικτυακή «ασπίδα» προστασίας για ανηλίκους στο Facebook
Δείτε πως μας… κατασκοπεύουν μέσω κινητών και κοινωνικών δικτύων! (VIDEO)
Πως θα ήταν Facebook, Youtube, twitter στα ’80’s και στα ’90’s!