Η Black Friday 2018 είναι η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, που σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να σπεύσουν για τις αγορές τους σε τιμές ευκαιρίας στις 23 Νοεμβρίου.
Και φέτος αναμένεται υψηλή η συμμετοχή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου στην «Μαύρη Παρασκευή», με μεγάλες εκπτώσεις αλλά σε συγκεκριμένα προιόντα.
Πέρσι, όπως προέκυψε από δειγματοληπτική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε τυχαίο δείγμα επιχειρήσεων των κλάδων που συμμετείχαν στην Black Friday, δηλαδή επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, αθλητικών ειδών και παιχνιδιών σημείωσαν άνοδο των πωλήσεων.
Επίσης σημειώνεται ότι όσοι διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα- κυρίως καταστήματα ηλεκτρικών ειδών- σημείωσαν αύξηση του τζίρου τους τη συγκεκριμένη ημέρα.
Φθινοπωρινές εκπτώσεις πριν από την Black Friday
Παράλληλα, στις αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να αρχίσουν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι την Κυριακή 4 Νοεμβρίου τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά.
Βέβαια, ακόμα δεν έχουν εκδοθεί οι επίσημες ανακοινώσεις από τους εμπορικούς συλλόγους για τις ημερομηνίες.
Στη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων, όπως και στις κανονικές εκπτώσεις, είναι υποχρεωτική η αναγραφή της παλαιάς και της νέας τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, ενώ προτείνεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστών έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.