Η αποζημίωση που μπορούν να διεκδικήσουν οι πολίτες φτάνει τα 600 ευρώ για την ηλεκτρική συσκευή τους που έπαθε ζημιά, λόγω των προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση στην κακοκαιρία «Ελπίδα».
Η αίτηση των ενδιαφερομένων πρέπει να γίνει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες και γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα.
Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος ο πολίτης επιλέγει «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια ο καταναλωτής
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση, σύμφωνα με το ot.gr θα πρέπει επιπλέοv:
• Να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει πάθει βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
• Να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• Να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται.
• Να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του.
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.