Σήμερα, η βαθμολόγηση μπορεί να γίνει έχοντας πάντα υπόψη τα προαναφερόμενα ή με τη διαδικασία υπολογισμού της βαθμολογίας με τον παραδοσιακό τρόπο ή με τη χρήση του προγράμματος myschool που επιβλέπεται από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».
Ορισμένα σχολεία που επέλεξαν την εξαγωγή των αποτελεσμάτων με το δεύτερο τρόπο διεπίστωσαν ότι τα εξαχθέντα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των παραπάνω νομοθετημάτων, γεγονός που οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του αλγορίθμου που είχε ετοιμάσει η ομάδα υποστήριξης.
Μόλις το υπουργείο Παιδείας έλαβε γνώση αυτού του συμβάντος έδωσε άμεσα εντολή για διόρθωση του αλγορίθμου και ενημέρωσε τις διευθύνσεις που χρησιμοποίησαν αυτή τη διαδικασία να επανεκδώσουν τα αποτελέσματα.
Σήμερα, υπάρχει πλήρης ταύτιση αποτελεσμάτων με οποιαδήποτε διαδικασία γίνει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων.
Σημειώνεται ότι με τα μαθήματα ανά κατηγορία ισχύουν τα εξής:
– Στα γλωσσικά μαθήματα (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Αρχαία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
– Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
– Στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) προϋπόθεση προαγωγής είναι ο Μέσος Όρος (Μ.Ο) πάνω από 8.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το ζήτημα της Τράπεζας Θεμάτων δεν συνδέεται με τη βαθμολόγηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βατερλό στην Α Λυκείου – Κόπηκαν και δίνουν εξετάσεις το Σεπτέμβρη χιλιάδες μαθητές
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σφαγή στην Α’ Λυκείου – Κόπηκε στα μαθηματικά το 20%