Μετά τον σάλο που είχε προκληθεί από το διαφημιστικό σποτ με τον gay φορτηγατζή μια εξέλιξη ανατρέπει τα δεδομένα.
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) δικαίωσε την Airfasttickets καθώς σύμφωνα με την απόφαση Αρ. Α 4685 ομόφωνα αποφασίστηκε ότι «δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι από την κρινόμενη επικοινωνία είναι πιθανό να αποδοθούν από τους καταναλωτές χαρακτηριστικά και συγκεκριμένες συμπεριφορές στους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών, ούτε να δημιουργηθούν λανθασμένες και προσβλητικές εντυπώσεις συνολικά για τον κλάδο των αυτοκινητιστών».
Όπως τονίζουν παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο ότι η πρόθεση δεν ήταν να προσβάλει κανέναν αλλά χρησιμοποιώντας το χιούμορ, να αποτρέψει τα στερεότυπα και να “διασκεδάσει.”