Περισσότεροι από 55.000 δημότες έχουν συνδεθεί στην πλατφόρμα για κάθε μορφής ηλεκτρονικές συναλλαγές ανακοίνωσε ο Δήμος Αθηναίων, 9 μήνες από την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής υπηρεσίας.
Όπως τονίζει ο Δήμος Αθηναίων έτσι γλίτωσαν από αναμονή, ουρές και άσκοπη ταλαιπωρία χιλιάδες δημότες, ενώ προστατεύτηκε η υγεία τους καθώς και των υπαλλήλων, αφού αποφεύχθηκε ο κοινωνικός συγχρωτισμός.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου Αθηναίων που κάνει την καθημερινότητα των πολιτών πιο εύκολη και ασφαλή, εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες με ταχύτατους ρυθμούς, σε μία προσπάθεια να τους διευκολύνει ουσιαστικά στις συναλλαγές τους με τις υπηρεσίες του. Συνολικά οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος Αθηναίων-μαζί με τις 28 που προστέθηκαν αυτές τις μέρες για θέματα Πολεοδομίας- έχουν φτάσει τις 67, πολλές από τις οποίες αξιοποιούνται ήδη και από άλλους Δήμους της χώρας.
Η πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται συνεχώς από τη ΔΑΕΜ Α.Ε., για εξυπηρέτηση με λίγα «κλικ» όσων ζητούν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και άλλες υπηρεσίες, από το σημείο που βρίσκονται, χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία στον Δήμο, έχει εντυπωσιακή ανταπόκριση από τους Αθηναίους.
Σε διάστημα περίπου εννέα μηνών έχουν συνδεθεί στην πλατφόρμα περισσότεροι από 55.000 πολίτες για κάθε μορφής ηλεκτρονικές συναλλαγές με υπηρεσίες του Δήμου, κι έτσι γλίτωσαν από αναμονή, ουρές και άσκοπη ταλαιπωρία ενώ προστατεύτηκε η υγεία τους όπως και των υπαλλήλων, αφού αποφεύχθηκε ο κοινωνικός συγχρωτισμός.
Τώρα, για πρώτη φορά ενσωματώνονται στην πλατφόρμα 28 νέες υπηρεσίες που αφορούν την εξαιρετικά νευραλγική Διεύθυνση Δόμησης – Πολεοδομίας στην οποία συγκεντρώνεται καθημερινά σωρεία αιτημάτων. Ενισχύεται έτσι σημαντικά η δυνατότητα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πολιτών, επιχειρήσεων αλλά και επαγγελματιών/μηχανικών που καθημερινά απευθύνονται στις συγκεκριμένες Διευθύνσεις του Δήμου Αθηναίων.
Δήμος Αθηναίων κι όχι μόνο…
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι τις υπηρεσίες αυτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν και οι ενδιαφερόμενοι για τους Δήμους Βύρωνα, Ηλιούπολης, Καισαριανής και Δάφνης-Υμηττού οι οποίοι εξυπηρετούνται από την Πολεοδομία του Δήμου Αθηναίων.
Οι 28 νέες υπηρεσίες που παρέχονται πλέον είναι:
Εύρεση οικοδομικών αδειών χωρίς στοιχεία για τον Δήμο Αθηναίων
Εύρεση οικοδομικών αδειών χωρίς στοιχεία εκτός Δήμου Αθηναίων
Αίτηση στελεχών και φακέλων οικοδομικών αδειών από το έτος 1961 έως 2019 (περιοχή Πλάκας)
Αίτηση στελεχών και φακέλων οικοδομικών αδειών από το έτος 1966 έως 1998 για τον Δήμο Αθηναίων
Αίτηση στελεχών και φακέλων οικοδομικών αδειών από το έτος 1998 έως 2011
Αίτηση στελεχών οικοδομικών αδειών από το έτος 1961 έως 1965 για τον Δήμο Αθηναίων
Αίτηση στελεχών και φακέλων οικοδομικών αδειών από το έτος 2012 έως και σήμερα
Αίτηση στελεχών οικοδομικών αδειών πριν από το 1955 και έως το 1960
Αίτηση στελεχών και φακέλων οικοδομικών αδειών από το 1960 και έως το 2011 εκτός Δήμου Αθηναίων
Αίτηση σχεδίων αδειών σε μικροφίλμ από το έτος 1961 έως 1965 για τον Δήμο Αθηναίων
Χορήγηση βεβαίωσης διατηρητέου
Παροχή πληροφοριών για το πολεοδομικό καθεστώς ή/και χορήγηση αντιγράφων πινακίδων, εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου, τεχνικών εκθέσεων & όρων δόμησης
Θεώρηση όρων δόμησης
Θεώρηση οικοδομικών και ρυμοτομικών γραμμών & όρων δόμησης
Βεβαίωση υψομέτρου
Χορήγηση όρων δόμησης
Χορήγηση βεβαίωσης πλάτους οδού, πρασιάς, στοάς
Σύνταξη διαγράμματος εφαρμογής
Βεβαίωση ρυμοτομούμενης ιδιοκτησίας
Χορήγηση βεβαίωσης χρήσης γης
Χορήγηση βεβαίωσης διατηρητέου – εκτός Δήμου Αθηναίων
Παροχή πληροφοριών για το πολεοδομικό καθεστώς ή/και χορήγηση αντιγράφων πινακίδων, εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου, τεχνικών εκθέσεων & όρων δόμησης – εκτός Δήμου Αθηναίων
Θεώρηση όρων δόμησης – εκτός Δήμου Αθηναίων
Θεώρηση οικοδομικών και ρυμοτομικών γραμμών – εκτός Δήμου Αθηναίων
Χορήγηση όρων δόμησης – εκτός Δήμου Αθηναίων
Χορήγηση βεβαίωσης πλάτους οδού, πρασιάς, στοάς – εκτός Δήμου Αθηναίων
Βεβαίωση ρυμοτομούμενης ιδιοκτησίας – εκτός Δήμου Αθηναίων
Χορήγηση βεβαίωσης χρήσης γης – εκτός Δήμου Αθηναίων
Η διασύνδεση με την ηλεκτρονική πλατφόρμα γίνεται εύκολα με χρήση των κωδικών του taxisnet από τον υπολογιστή, το κινητό ή το τάμπλετ. Όλοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν, να ενημερωθούν άμεσα και να λάβουν το πιστοποιητικό ή το έγγραφο που επιθυμούν μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου, από όπου και αν βρίσκονται.
Παράλληλα, ο Δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με την αναπτυξιακή του εταιρεία ΔΑΕΜ Α.Ε, έδωσε και συνεχίζει να δίνει την δυνατότητα σε κάθε έναν από τους Δήμους της χώρας, να αξιοποιήσει την ψηφιακή του πλατφόρμα δωρεάν για όλη την διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. Ήδη δεκάδες Δήμοι έχουν ανταποκριθεί σε αυτή την ευκαιρία και παρέχουν με την συνδρομή του Δήμου Αθηναίων στους δημότες τους, μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Για την ενεργοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας, κάθε ενδιαφερόμενος Δήμος μπορεί να στείλει ηλεκτρονικά στην ΔΑΕΜ Α.Ε αίτημα στην διεύθυνση daem@daem.gr ή τηλεφωνικά στο 214 40 62 700.