Τα στοιχεία από την ηλεκτρονική πλατφόρμα “Ομάδα της Καθημερινότητας” δείχνουν ότι οι πολίτες αντιμετωπίζουν κυρίως προβλήματα που έχουν να κάνουν με το Δημόσιο και τις υπηρεσίες του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τον Φεβρουάριο έχουν υποβληθεί περισσότερες από 6.500 υποθέσεις στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr.
Οι πολίτες ζητούν από την «Ομάδα της Καθημερινότητας», ως επί τω πλείστον, την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με τα ασφαλιστικά ταμεία, τις εφορίες, το σύστημα υγείας και την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν από τον υπουργό Επικρατείας, Αλέκο Φλαμπουράρη από τις αρχές Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας μέχρι και σήμερα, έχει περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία το 69,7% των υποθέσεων, ενώ το 17,4% έχει παραπεμφθεί στους αρμόδιους φορείς για επεξεργασία.