Προσπάθησε να αυτοκτονήσει πρώτα με πιστόλι και ύστερα με ένα γιαπωνέζικο σπαθί. Η αδελφή του τον έσωσε αρπάζοντας το σπαθί από τα χέρια του.
Ο 18χρονος επέστρεψε λίγο μετά τις 14.20 απογοητευμένος στη μονοκατοικία όπου διαμένει σε γειτονιά της Νέας Σμύρνης. Πίστεψε πως η ζωή του είχε τελειώσει μετά τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Οι γονείς εκείνη την ώρα δεν ήταν στο σπίτι.
Σύμφωνα με περίοικους αρχικά πήρε ένα πιστόλι κρότου, το έβαλε στο κεφάλι και πάτησε τη σκανδάλη με αποτέλεσμα να υποστεί έγκαυμα στο κεφάλι. Όπως αναφέρουν πληροφορίες στη συνέχεια άρπαξε ένα γιαπωνέζικο σπαθί “κατάνα” και προσπάθησε ξανά να θέσει τέρμα στη ζωή του…
Η αδελφή του που άκουσε τον πυροβολησμό πρόλαβε τα χειρότερα. Μπήκε στο δωμάτιο την τελευταία στιγμή, την ώρα που το παιδί είχε σηκώσει το σπαθί για να χτυπηθεί. Η κοπέλα έπιασε τη λάμα και τον σταμάτησε.
Ευτυχώς ένας γείτονας άκουσε τον ήχο του όπλου και ύστερα τις φωνές και ειδοποίησε την αστυνομία.
Μέσα σε λίγα λεπτά στη περιοχή έφτασε το πλήρωμα περιπολικού αλλά και ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις και αν κρίνονταν απαραίτητο να νοσηλευτεί. Η είδηση για την απόπειρα αυτοκτονίας έπεσε σαν «βόμβα» στη γειτονιά ενώ οι κάτοικοι δεν μπορούσαν να το πιστέψουν.
Το NewsIt βρέθηκε στη γειτονιά του μαθητή με τους κατοίκους να μιλούν για ένα μετρημένο παιδί από μία οικογένεια χωρισμένων γονιών, το οποίο πιεζόταν αρκετά προκειμένου να περάσει σε κάποια ανώτατη σχολή.
Ενας στους 3 έγραψε κάτω από την βάση
Το ποσοστό να κυμαίνεται στο 37%, από 36% την περασμένη χρονιά.
Οι χειρότερες επιδόσεις καταγράφονται στην Ιστορία Γενικής Παιδείας με το 64% των μαθητών να έχει γράψει κάτω από τη βάση. Ακολουθούν τα Μαθηματικά Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.
Οι αριστούχοι εντοπίζονται στη Χημεία- Βιοχημεία και στην Ηλεκτρολογία Τεχνολογικής Κατεύθυνσης καθώς επίσης στη Βιολογία και στη Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης.
Πιο αναλυτικά η πορεία των βάσεων:
Πτώση από 200 έως 300 μόρια σε Μαθηματικές, Πολυτεχνικές και σχολές Πληροφορικής
Πτώση από 150 – 200 μόρια σε Παιδαγωγικές, Νομικές και Ψυχολογίας
Πτώση από 150 – 250 μόρια στις Οικονομικές σχολές
Πτώση από 50 – 150 μόρια στις Ιατρικες σχολές
Επίσης, οι εκτιμήσεις λένε οτι η πτώση των βάσεων θα είναι πιο εμφανής στις σχολές της περιφέρειας και όχι στις σχολές του κέντρου.
Πάντως, θα οδηγηθούμε ούτως ή άλλως στην εισαγωγή επιπλέον 14.000 ατόμων λόγω της κατάργησης της βαθμολογικής βάσης του δέκα.
Πολλοί από αυτούς θα μπούν σε σχολές με βαθμούς 7, ακόμα και 5!
Περίπου σε 40 πανεπιστημιακά τμήματα (εκτός εκείνων με ειδικό μάθημα) οι βάσεις αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 18.000 – 19.400 μορίων.
Σε 90- 100 τμήματα ΤΕΙ κυρίως αλλά και ΑΕΙ (ξένων Φιλολογιών και όχι μόνο) οι πύλες θα ανοίξουν με λιγότερα από 10.000 μόρια (από 4.000 – 9.900).
Τέσσερα είναι τα χαρακτηριστικά των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων:
α) θα εισαχθεί ο μεγαλύτερος αριθμός υποψηφίων της τελευταίας πενταετίας,
β) οι βάσεις εισαγωγής στα περισσότερα τμήματα θα εμφανίσουν πτωτική πορεία αλλά συγκράτηση σε πολλά περιζήτητα και υψηλόβαθμα τμήματα,
γ) χάσμα περίπου 15.000 μορίων ανάμεσα στη βάση της πρώτης και της τελευταίας σχολής
και δ) θα καταγραφεί αύξηση των υποψηφίων που επιλέγουν σχολές κοντά στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.
Επίσης, φέτος έχουμε αύξηση κατά περίπου 5.000 των υποψηφίων σε σχέση με πέρυσι.
Λόγω της κατάργησης της βάσης του 10 σε ορισμένα τμήματα ΤΕΙ η πτώση των βάσεων θα είναι μεγαλύτερη από 3.000 μόρια και έτσι η εισαγωγή σε αυτά θα εξασφαλίζεται με 4.500- 5.500 μόρια. Αυτό θα συμβεί κυρίως σε τμήματα ΤΕΙ των 2ου και 4ου Επιστημονικών Πεδίων, στα οποία ένας υποψήφιος που θα επιλέξει στο Μηχανογραφικό του όλα τα τμήματα θα μπορεί να βρει ανοιχτή είσοδο με 4.500- 5.000 μόρια!
Η κατάργηση της βάσης του 10 σε συνάρτηση με την πτώση των βάσεων σε πολλά ΤΕΙ έχει ως αποτέλεσμα να γεμίσουν πολλά περιφεριακά τμήματα που τα τελευταία χρόνια “στενάζουν” από τις κενές θέσεις υποστηρίζει ο Χ. Κάτσικας ερευνητής σε θέματα παιδείας. Ωστόσο συμπληρώνει ο έμπειρος εκπαιδευτικός συντάκτης, η έλλειψη φοιτητικής μέριμνας, οι οικονομική κρίση αλλά και το γνωστικό αντικείμενο που δεν είχε επιλεχθεί από τον υποψήφιο θα λιπάνουνν το έδαφος για την έξοδο μετά την εγγραφή.