Με νεανική αύρα πλημμύρησε το βράδυ της Παρασκευής το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, όπου o 26χρονος Δημήτρης Καραντζάς , ο νεαρότερος σκηνοθέτης που έχει περάσει ποτέ από το αργολικό θέατρο παρουσίασε μαζί με μια ομάδα ερμηνευτών της γενιάς του την “Ελένη” του Ευριπίδη.
Η παράσταση που σήκωσε την αυλαία των φετινών “Επιδαυρίων” καταχειροκροτήθηκε από τους 4.500 θεατές όλων των ηλικιών, ανάμεσά τους και εκπρόσωποι του καλλιτεχνικού χώρου καθώς και πολλοί τουρίστες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν με αγγλικούς υπέρτιτλους. Πρωτοβουλία που εισήγαγε για πρώτη φορά φέτος το Φεστιβάλ στην 60χρονη πορεία του.
Πενήντα δύο χρόνια από την πρώτη σύγχρονη αναπαράστασή του το 1962 με την ‘Αννα Συνοδινού, σε σκηνοθεσία Τάκη Μουζενίδη, τριάντα δύο από την ανατρεπτική εκδοχή του Ανδρέα Βουτσινά με την Αλεξάνδρα Λαδικού, δεκαοχτώ από εκείνη του Γιάννη Χουβαρδά με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τον Λευτέρη Βογιατζή και δεκαπέντε από την πιο πρόσφατη παρουσίασή της απ’ το «Αμφι-Θέατρο» του Σπύρου Ευαγγελάτου με την Λήδα Τασοπούλου, η «Ελένη» του Ευριπίδη , ένα από τα κλασικά αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας επέστρεψε στην Επίδαυρο, σε μετάφραση Δημήτρη Δημητριάδη, μέσα από την ανανεωμένη ματιά του Δημήτρη Καραντζά.
Από τους ραγδαία εξελισσόμενους νέους Έλληνες σκηνοθέτες, και έχοντας κατορθώσει από πολύ νωρίς με τις παραστάσεις του να «εισβάλλει» στις μεγαλύτερες αθηναϊκές σκηνές, ο 26χρονος σκηνοθέτης, στην παρθενική του εμφάνιση στο Ελληνικό Φεστιβάλ, αναμετρήθηκε για δεύτερη φορά με την ευριπίδεια τραγικοκωμωδία, την οποία είχε ανεβάσει πέρυσι στην Εφηβική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου προσαρμοσμένη κατάλληλα για να ταξιδέψει σε σχολικές τάξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνελήφθη 53χρονος για καλλιέργεια χασίς στην Επίδαυρο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Θέλω να κάνω την Εκάβη στην Επίδαυρο και μετά να πεθάνω»
Διαμαρτυρία εργαζομένων στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου
Έργα για την παγκόσμια κρίση, στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου