Site icon NewsIT
09:17 | 01.12.22

Επιτυχημένη η φετινή Black Friday – Οι επισκέψεις στα e-shop μετατράπηκαν σε αγορές

Επιτυχημένη η φετινή Black Friday – Οι επισκέψεις στα e-shop μετατράπηκαν σε αγορές

***** ÐÑÏÓÏ×Ç - ÓÇÌÅÉÙÓÇ ÃÉÁ ÔÏÍ ÁÑ×ÉÓÕÍÔÁÊÔÇ **** ** Ç öùôïãñáößá Ý÷åé ëçöèåß ÷ùñßò ôç ñçôÞ Üäåéá ôùí åéêïíéæüìåíùí. Ç äçìïóßåõóç ôùí ÷áñáêôçñéóôéêþí ôïõò ãßíåôáé áðïêëåéóôéêÜ ìå åõèýíç ôïõ ÷ñÞóôç **

Newsit Newsroom

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η Black Friday αφού ήταν αυξημένη η επισκεψιμότητα στα καταστήματα, αλλά και το Conversion Rate. Ο κρίσιμος δηλαδή δείκτης, που δείχνει την μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη στην πλατφόρμα ενός e-shop, σε πραγματοποίηση αγοράς.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου – επιχειρήσεων της Generation Y, η ιδιαίτερη επιτυχία της εφετινής χρονικής περιόδου της Black Friday σε σύγκριση με το 2021 δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Conversion Rate άνω του 3% = Eπιτυχία

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος – ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται – έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.

Σε επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Generation Y, παρατηρήθηκαν οι ακόλουθες μετρήσεις:

– Στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, η ημερήσια επισκεψιμότητα, σε σχέση με πέρυσι, αυξήθηκε κατά 51.6% και το Conversion Rate ανά ημέρα διαμορφώθηκε στο 4,17%, που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι κατά 10,8%.

– Στον κλάδο της μόδας και των αθλητικών ειδών, σημειώθηκε αύξηση επισκεψιμότητας 46,2%, σε σχέση με πέρυσι, και το Conversion Rate κυμάνθηκε στο 3,04%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρσι κατά 26%.

Η Generation Y, μέλος του Ομίλου «Growth, Prosperity & Abundance (GPA)», στο πελατολόγιό της διαθέτει περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις από ένα ευρύ φάσμα επιμέρους τομέων της οικονομίας, έχοντας ολοκληρώσει περισσότερα από 2.500 projects ψηφιακού μετασχηματισμού.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version