Στην επιχείρηση πήραν μέρος πέντε υδραυλικά σφυριά («δαγκάνες»), αρκετοί εκσκαφείς και ανατρεπόμενα φορτηγά έργου.
Η συγκεκριμένη κατεδάφιση είχε μία ιδιαιτερότητα: Τα μηχανήματα μπορούσαν να επιχειρήσουν μόνο από τη μία πλευρά της γέφυρας, καθώς από τη δυτική πλευρά έχει ήδη κατασκευαστεί η νέα Άνω διάβαση. Για το λόγο αυτό χρειάστηκαν περισσότερα μηχανήματα, ώστε η διαδικασία να ολοκληρωθεί ταχύτατα.
Με την αφορμή της διακοπή κυκλοφορίας μεταξύ Κιάτου και Ξυλοκάστρου, τα εργοτάξια είχαν προγραμματίσει και άλλες εργασίες που δεν μπορούν να γίνουν όταν ο δρόμος είναι σε κυκλοφορία. Για παράδειγμα 200μ. από τη γέφυρα Διμηνιού στο ρεύμα προς Αθήνα ειδικό συνεργείο τοποθέτησε μια γέφυρα σήμανσης (πινακίδα ηλεκτρονικών μηνυμάτων) πάνω από το νέο αυτοκινητόδρομο, ενώ στον κόμβο του Κιάτου πραγματοποιήθηκαν ασφαλτοστρώσεις.