Ελλάδα

Ευρωπαϊκή Πίστη – Διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα: «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες»

Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της διαφημιστικής της προβολής, παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της καμπάνια η οποία «τρέχει» τόσο με τηλεοπτικά spots, όσο και με digital δημιουργικό, σε sites και στα social media.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες», θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τα τέλη Νοεμβρίου και έχει ως στόχο να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία, για τα οφέλη της ασφάλισης.

Μέσα από τρία τηλεοπτικά spots, αποτυπώνεται με έναν ιδιαίτερο τρόπο, η σημασία της έγκαιρης πρόβλεψης για την προστασία και τη φροντίδα όλων αυτών που έχουν αποκτηθεί με προσωπικό μόχθο και θυσίες. Η οικογένεια, η κατοικία, αλλά και η εξασφάλιση μιας αξιοπρεπούς σύνταξης, αποτελούν τα καίρια θέματα που θίγονται σε αυτή την καμπάνια, με στόχο την ανάδειξη της ασφάλισης ως το αποτελεσματικότερο μέσο πρόληψης για τον Έλληνα πολίτη.

Η Εταιρία, βασιζόμενη στην πολυετή της εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και με οδηγό την μοναδική σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομήσει με την ελληνική κοινωνία, αντιλαμβάνεται ως προσωπικό της καθήκον την ενημέρωση του κοινού και αυτό επιτυγχάνει με την νέα διαφημιστική της καμπάνια.

Δείτε τα τηλεοπτικά spots στο www.europaikipisti.gr

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ανησυχία για τους συνεχόμενους σεισμούς στη Σαντορίνη και η σύγκριση με το Αρκαλοχώρι - «Ακολουθία η οποία έχει τα χαρακτηριστικά των προσεισμών»
«Η τελευταία φορά που είδαμε προσεισμούς ήταν επί 4 μήνες πριν το σεισμό στο Αρκαλοχώρι το 2021» λέει στο newsit.gr ο σεισμολόγος
Γεράσιμος Παπαδόπουλος για σεισμούς στη Σαντορίνη: «Ακολουθία η οποία έχει τα χαρακτηριστικά των προσεισμών»