Στην ανακοίνωση η ΣΤΑΣΥ τονίζει ότι υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στο ηλεκτρονικό εισιτήριο και συγκεκριμένα κατά την έκδοσή του. Όπως αναφέρει η λειτουργία των νέων μηχανημάτων είναι κακή, με ευθύνη της εργολαβικής εταιρείας.
Κάτι για το οποίο όπως λένε ο κ. Σπίρτζης αδιαφορεί και δεν έχει την ίδια σκληρή στάση απέναντί τους. Παράλληλα σημειώνουν ότι παρά τις δυσκολίες οι εργαζόμενοι βγάζουν το εισιτήριο για να εξυπηρετήσουν το κοινό.
Όμως από την άλλη υποστηρίζουν ότι και την παραμικρή βλάβη ο εργολάβος την επισκευάζει μπορεί και μέσα σε 4 ώρες, ταλαιπωρώντας έτσι τους επιβάτες.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ:
“Αναφορικά µε το ∆ελτίο Τύπου του Υπουργού Μεταφορών & Υποδοµών Κου Σπίρτζη σχετικά µε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και των απαράδεκτων και αντιδεοντολογικών απειλών περί απολύσεων των εργαζοµένων από τη ΣΤΑ.ΣΥ, έχουµε να ρωτήσουµε τα εξής:
1)Έχετε ενηµερώσει το επιβατικό κοινό ότι για την κακή λειτουργία των νέων συστηµάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου την αποκλειστική ευθύνη φέρει ο εργολάβος κατασκευαστής που έχει πληρωθεί αδρά από τον φορολογούµενο πολίτη;
2)Ποιές είναι οι ενέργειες του ΟΑΣΑ για την οµαλή λειτουργία του συστήµατος;
3)Είναι ενήµερο το επιβατικό κοινό για το τι πρέπει να προσκοµίσει προκειµένου να εκδοθεί η ηλεκτρονική κάρτα, έτσι ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία στα σηµεία πώλησης;
4)Είστε ενήµερος για τον πραγµατικό χρόνο που απαιτείται για την έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας (4 λεπτά);
5)Γνωρίζεται ότι ο χρόνος αποκατάστασης από τον εργολάβο σε όποιο τεχνικό πρόβληµα είναι από 1 έως 4 ώρες, µε αποτέλεσµα την τεράστια ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού;
Ελπίζουµε ότι η αυστηρότητα σας απέναντι στους εργαζοµένους της ΣΤΑ.ΣΥ, που παρά τις δυσκολίες καταφέρνουν και λειτουργούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, να είναι η ίδια και απέναντι στις εργολαβικές εταιρείες.
Αναµένουµε απαντήσεις και σας καλούµε να ορίσετε συνάντηση µε όλους τους εµπλεκόµενους φορείς και τα συνδικάτα, πράγµα το οποίο έπρεπε να το είχατε πράξει από την πρώτη στιγµή”