Μέτρα και μάλιστα πίσω από τις “κουρτίνες” λαμβάνουν οι Αρχές προκειμένου να θωρακίσουν τη χώρα απέναντι στις τρομοκρατικές απειλές των φανατικών Ισλαμιστών, αλλά και το κλίμα τρόμου που επικρατεί στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, έπειτα από το μακελειό στο Βερολίνο.
Οι Ελληνικές Αρχές είχαν φροντίσει την τελευταία πενταετία και διαβλέποντας τους κινδύνους, να δημιουργήσουν ένα δίκτυο συνεργατών μεταξύ των μεταναστών αλλά και Μουσουλμανικών πληθυσμών που βρέθηκαν στην χώρα, ιδιαίτερα έπειτα από το ξέσπασμα του φριχτού πολέμου στην Συρία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα, τόσο η ΕΥΠ όσο και η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία είχαν φροντίσει εν ευθέτω χρόνω να καταγράψουν αυτοσχέδιους λατρευτικούς χώρους Μουσουλμάνων, τόσο στην Αττική όσο και στην επαρχία και συνάμα να δημιουργήσουν ένα πληροφοριακό δίκτυο, ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζουν το που κινούνται τα κηρύγματα των “ιμάμηδων” σε αυτούς τους χώρους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην δημιουργία αυτού του πληροφοριακού δικτύου βοήθησε και η καλή συνεργασία των Ελληνικών Υπηρεσιών με συγκεκριμένες χώρες στην Μέση Ανατολή, όπου παραδοσιακά η χώρα μας διατηρούσε καλές σχέσεις.
Μάλιστα, η συνεργασία μεταξύ των Μυστικών Υπηρεσιών σε αρκετές περιπτώσεις φαίνεται πως είχε αποδώσει καρπούς κατά το πρόσφατο παρελθόν, καθώς οι Ελληνικές Αρχές ήταν σε θέση να γνωρίζουν άμεσα το προφίλ ανθρώπων που βρέθηκαν στην χώρα είτε ως μετανάστες, είτε ως πρόσφυγες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσον αφορά στο μακελειό στο Βερολίνο, αλλά και τον τρόπο του αιφνιδιαστικού χτυπήματος με μια μεθοδολογία απλή και ιδιαιτέρως αιφνιδιαστική για τις Αρχές, χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στην Νίκαια τις Γαλλίας, όπου δεκάδες ανυποψίαστοι πολίτες βρήκαν θάνατο φριχτό, κάτω από τις ρόδες του τρελού φορτηγού που οδηγούσε φανατικός Ισλαμιστής.
Από το περασμένο καλοκαίρι λοιπόν, οι Ελληνικές Αρχές με κατεπείγον σήμα στις Αστυνομικές περιφέρειες, φρόντισαν να καταγράψουν πλήρως μεταφορικές εταιρείες και εταιρείες βαρέων οχημάτων, ώστε να δημιουργήσουν ένα αξιόπιστο δίκτυο πληροφοριών για τους οδηγούς αυτών των οχημάτων.
Βερολίνο: Ο ήρωας Πολωνός οδηγός και η τραγική ιστορία του
Παράλληλα και σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κάθε κλοπή βαρέων οχήματος περνά από… κόσκινο από τις Αρχές, ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζουν εάν θα χρησιμοποιηθεί για τρομοκρατική ενέργεια, κυρίως φονταμενταλιστική.
Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου