Έτοιμος είναι πλέον ο ιστός PSIM της δεύτερης φρεγάτας FDI «Νέαρχος», που θα παραλάβει το Πολεμικό Ναυτικό, όπως έκανε γνωστό σήμερα Πέμπτη (28.03.24) η κατασκευάστρια εταιρεία Naval Group.
«Μετά την Amiral Ronarc’h και την ΚΙΜΩΝ, ολοκληρώθηκε η κατασκευή του PSIM της φρεγάτας ΝΕΑΡΧΟΣ την περασμένη εβδομάδα στα ναυπηγεία της Naval Group στη Λοριάν της Γαλλίας. Είναι μια εξαιρετικά τεχνική και ακριβής διαδικασία, καθώς το PSIM είναι ένα συμπύκνωμα ευαίσθητων τεχνολογιών και αισθητήρων», αναφέρει η ανάρτηση της Naval Group.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πρόκειται για την ανεξάρτητη μονάδα (module) PSIM (The Panoramic Sensors and Intelligence Module) που περιλαμβάνει τους αισθητήρες και τα κέντρα επιχειρήσεων.
To PSIM περιλαμβάνει σχεδόν όλα τα συστήματα αισθητήρων του πολεμικού πλοίου, όπως μεταξύ άλλων τα συστήματα αναγνώρισης φίλιων ή εχθρικών δυνάμεων (IFF), τα συστήματα πλοήγησης, τις κεραίες επικοινωνίας UHF, τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου.
[#Navgreek] ⚓🇬🇷 Following #FDI Amiral Ronarc’h and Kimon, the PSIM of Nearchos was erected last week at Naval Group Lorient.
It’s a highly technical and precise operation, as the PSIM is a concentrate of sensitive technologies and sensors. pic.twitter.com/u8Y0IBTj7A— Naval Group (@navalgroup) March 28, 2024ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε αυτό ενσωματώνονται τα Sea Fire Radars, τέσσερα νέας γενιάς σταθερά πάνελ AESA, πολλαπλών λειτουργιών και εξ ολοκλήρου ψηφιακών καθώς και το Κέντρο Πληροφοριών Μάχης, που λειτουργεί ως κέντρο ελέγχου όπλων, αισθητήρων αλλά και συστημάτων επικοινωνίας και ηλεκτρονικού πολέμου.
Υπενθυμίζεται ότι, πρόσφατα η Naval Group προχώρησε σε αναδιάταξη στη σειρά των παραδόσεων των πολεμικών πλοίων, με την τέταρτη φρεγάτα που κατασκευάζεται στα ναυπηγεία της Λοριάν και αρχικά προοριζόταν για το γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό, να προορίζεται τελικά ως η τρίτη FDI για την Ελλάδα.
Το αρχικό πρόγραμμα κατασκευής του ναυπηγείου της Naval Group ήταν το πρώτο πλοίο να είναι γαλλικό, η φρεγάτα «Amiral Ronarc’h», μετά ακολουθούν η «Κίμων» και η «Νέαρχος» για την Ελλάδα, τέταρτη θα ήταν η γαλλική «Amiral Louzeau» και τέλος, ως πέμπτο πλοίο είχε προγραμματιστεί η ελληνική «Φορμίων».