- Στοιχεία και υλικά από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου που οδηγούσε ο Παναγιώρης Μαυρίκος στάλθηκαν στα εγκληματολογικά εργαστήρια - Ψάχνουν στοιχεία για το αν η καύσιμη ύλη ήταν καθαρή βενζίνη ή άλλο υλικό, αν δηλαδή υπήρξε δολιοφθορά - Μεγάλο ερώτημα το πως έγινε η διαρροή καυσίμων, από την οποία προήλθε και η φωτιά - Αυτοψία το πρωί της Κυριακής στο σημείο της τραγωδίας από τους τεχνικούς συμβούλους της οικογένειας - Τη Δευτέρα θα εξεταστεί και η μοιραία Porsche Cayenne – Το πόρισμα αναμένεται σε 15 μέρες
Αναπάντητα ερωτήματα, θεωρίες συνωμοσίας και μια υπόθεση που έχει σοκάρει το πανελλήνιο. Η τραγωδία της περασμένης Πέμπτης (09.06.2106) στην Αττική Οδό, στο ρεύμα προς Ελευσίνα, όπου έχασε τη ζωή του ο εκδότης της Ακρόπολης Παναγιώτης Μαυρίκος συνεχίζει να απασχολεί την επικαιρότητα. Κυρίως γιατί ακόμη δεν έχει αποσαφηνιστεί τι ήταν εκείνο που προκάλεσε τη φωτιά στο πολυτελές αυτοκίνητο του 42χρονου εκδότη, ο οποίος δεν μπόρεσε να βγει από την Porsche Cayenne και σύμφωνα με τον ιατροδικαστή κάηκε ζωντανός.
Η αστυνομία κάνει φύλλο και φτερό το αυτοκίνητο του θύματος. Ήδη, στοιχεία και υλικά από το κάτω μέρος της Porsche Cayenne έχουν σταλεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας προκειμένου να διαπιστωθεί αν η καύσιμη ύλη ήταν καθαρή βενζίνη ή υπάρχει και κάποιο άλλο υλικό. Αναζητούν, δηλαδή, στοιχεία, για το ενδεχόμενο να υπήρξε δολιοφθορά στο ντεπόζιτο της βενζίνης.
Η Porsche Cayenne εξετάζεται εξονυχιστικά και στον αξονικό τομογράφο της ΕΛ.ΑΣ. και ένα από τα πολύ ενδιαφέροντα κομμάτια της υπόθεσης είναι πως είναι δυνατόν να κληθούν ακόμη και εμπειρογνώμονες της αυτοκινητοβιομηχανίας προκειμένου να διαπιστωθεί, όσο βέβαια αυτό είναι δυνατόν, από που προήλθε η διαρροή καυσίμων.
Δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι συνέβη έκρηξη, καθώς επίσης ούτε εστία φωτιάς που να αποδεικνύει ότι υπήρχε κάποιος εμπρηστικός μηχανισμός στο όχημα.
Εξετάζεται μέχρι και το σενάριο ο Μαυρίκος να ένιωσε κάποια ξαφνική αδιαθεσία, να είχε απώλεια της οδηγικής του ικανότητας και αντίληψης και για το λόγο αυτό να ξεκίνησε να “ξύνει” το στηθαίο.
Οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. εξέτασαν το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας της Αττικής Οδού, στο οποίο φαίνονται “σπινθήρες”, ωστόσο το μεγάλο ερώτημα παραμένει το πως έγινε η διαρροή καυσίμων, από την οποία προήλθε και η φωτιά.
Όλα αυτά την ώρα που όπως ανακοίνωσε ο δικηγόρος της οικογένειας Μαυρίκου, Αλέξης Κούγιας, ανακοίνωσε ότι στις 08:00 το πρωί της Κυριακής (12.06.2016), οι τεχνικοί σύμβουλοι που έχουν οριστεί από τους συγγενείς του εκδότη, κ.κ. Ραυτογιάννης και Διαμαντής, θα κάνουν αυτοψία στο σημείο όπου έχασε τη ζωή του, στην Αττική οδό.
Επίσης, τη Δευτέρα (13.06.2016) τεχνικοί σύμβουλοι της οικογένειας και οι πραγματογνώμονες του Τμήματος Εγκληματολογικών Ερευνών θα εξετάσουν το μοιραίο αυτοκίνητο. Το σχετικό πόρισμα αναμένεται σε περίπου 15 ημέρες.
Η ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια
Κατόπιν της μηνυτήριας αναφοράς, την οποία υπέβαλε το δικηγορικό μας γραφείο για λογαριασμό της οικογένειας του αειμνήστου Παναγιώτη Μαυρίκου, ενεκρίθη η διενέργεια εγκληματολογικής αυτοψίας στο σημείο του τραγικού γεγονότος, την οποία θα διενεργήσουν οι τεχνικοί μας σύμβουλοι, κ.κ. Ραυτογιάννης και Διαμαντής.
Η διενέργεια της αυτοψίας θα γίνει αύριο 8 το πρωί και θα διενεργηθεί, διότι οι τεχνικοί μας σύμβουλοι δεν είχαν τη δυνατότητα να παρευρεθούν κατά την αυτοψία που διεξήχθη από το Τμήμα Εγκληματολογικών Ερευνών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής σε συνεργασία με το Τμήμα Δίωξης Ανθρωποκτονιών, ώστε τόσο οι τεχνικοί μας σύμβουλοι όσο και οι πραγματογνώμονες του Τμήματος Εγκληματολογικών Ερευνών να έχουν γνώση όλων των ευρημάτων, τα οποία υπάρχουν στον τόπο του γεγονότος.
Εκτός της αυτοψίας, την Δευτέρα θα εξετάσουν από κοινού την Porsche Cayenne οι πραγματογνώμονες του Τμήματος Εγκληματολογικών Ερευνών και οι τεχνικοί μας σύμβουλοι. Το πόρισμα που θα εξαχθεί αναμένεται σε περίπου 15 ημέρες.
Η διαρροή καυσίμου από τα σωληνάκια τροφοδοσίας οδηγεί τις αρχές στο να επικεντρώσουν τις έρευνές του σε αυτό το σημείο του αυτοκινήτου. Να ερευνήσουν δηλαδή εάν τα σωληνάκια τροφοδοσίας είχαν υποστεί οποιαδήποτε παρέμβαση που να μπορούσε να δικαιολογήσει το ενδεχόμενο δολιοφθοράς.
Ωστόσο, αυτή η έρευνα κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολα, καθώς από τη φωτιά που ξέσπασε τα σωληνάκια έχουν καεί και θα είναι δύσκολο αν όχι αδύνατον να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για την κατάστασή τους πριν το δυστύχημα.
Στα πλάνα από τις κάμερες προέκυψε επίσης ένα σημαντικό στοιχείο. Τα πλάνα δείχνουν ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος βρισκόταν με το αυτοκίνητό του στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας και κινούνταν με ταχύτητα 110 ως 115 χιλιόμετρα την ώρα.
Όλα έμοιαζαν φυσιολογικά μέχρι μερικά μέτρα πριν το ύψος του Mall οπότε και το αυτοκίνητο κάνει κάποια περίεργα ζιγκ – ζαγκ στο δρόμο. Αμέσως μετά και χωρίς λογική εξήγηση καθώς αντανακλαστικά σε περίπτωση ανάγκης ο οδηγός θα έπρεπε να κινηθεί προς τα δεξιά, το αυτοκίνητο βγαίνει προοδευτικά στην αριστερή λωρίδα, λίγα μέτρα πιο κάτω σέρνεται επί περίπου 15 μέτρα στο τσιμεντένιο στηθαίο και στη συνέχεια ακινητοποιείται.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΑΝΟΥ