Ο κλάδος της κρουαζιέρας μπορεί και πρέπει να γίνει ακόμη πιο δυνατό χαρτί για τον ελληνικο τουρισμό. Ηδη η χώρα μας έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία την τελευταία πενταετία. Σε αυτό συνετέλεσε και η άρση του καμποτάζ αλλά και η αναβάθμιση του προβλήτα του ΟΛΠ για την υποδοχή των γιγαντιαίων πλοίων.
Δεν είναι τυχαίο πως μόνο σήμερα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας υποδέχτηκε 7 κρουαζιερόπλοια.
Το Athena ήταν το πρώτο που έδεσε κάβους στις 12.30 τα ξημερώματα. Στις 8.00 το πρωί έφτασαν σχεδόν ταυτόχρονα τα κρουαζιερόπλοια Nieuw Amsterdam, Norwegian Spirit και Thomson Majesty. Μία ώρα αργότερα, στις 9.00 το πρωί κατέπλευσε το εντυπωσιακό Regal Princess. Αμέσως μετά, στις 10.00 το πρωί έφτασε το Golden Iris ενώ στις 4.00 το μεσημέρι έφτασε το κρουαζιερόπλοιο Belem.
Bέβαια είναι πολλά ακόμα αυτά που πρέπει να γίνουν . Είναι ενδεικτικο πως από το τζίρο που πραγματοποιεί η κρουαζιέρα στη Μεσόγειο η χώρα μας δυστυχώς παίρνει μόνο ένα μικρό μερίδιο και ένας από τους λόγους είναι ότι δεν είμαστε home port.
Δεν ξεκινούν δηλαδή από εδώ το ταξίδι τους οι τουρίστες, ενώ οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν τροφοδοτούν τα πλοία και δεν παρέχουν άλλες υπηρεσίες που χρειάζεται η κρουαζιέρα και μπορούμε να προμηθεύσουμε.
Το στοίχημα λοιπόν είναι να μετατραπεί ο Πειραιάς τουλάχιστον σε home port για τις εταιρείες κρουαζιέρας και να μην αποτελεί μόνο ενδιάμεσο προορισμό.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ – ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΙΣΜΗΝΗ ΛΕΝΤΖΟΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To νεότερο πλωτό παλάτι του κόσμου στον Πειραιά – Εντυπωσιακές ΦΩΤΟ
Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου Regal Princess πιάνει… Πειραιά
Το ωραιότερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου έδεσε στον Πειραιά – Εντυπωσιακές ΦΩΤΟ
“Ποδαρικό” από το Armonia στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο αεροσκάφος του κόσμου στο Ελ.Βενιζέλος – ΦΩΤΟ
Ελληνικό νησί στα 10 καλύτερα ταξίδια του κόσμου – ΜΑΓΙΚΕΣ ΦΩΤΟ