Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στηρίζει την επιτυχημένη του πορεία στους ανθρώπους του, αναγνωρίζοντας την καθοριστική τους συμβολή στο να αποτελεί έναν κορυφαίο προορισμό τεχνολογίας. Με περισσότερα από 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην επαγγελματική εξέλιξη και ανάπτυξη των συνεργατών της, ενισχύοντας την τεχνογνωσία και τις δεξιότητές τους. Μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα και υποστηρικτικές πρωτοβουλίες, δημιουργεί ένα δυναμικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, που προάγει την ατομική ανάπτυξη και την ομαδική επιτυχία.
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ εκπαιδεύει συστηματικά τους ανθρώπους του στην «πρώτη γραμμή» με πιστοποιημένες μεθόδους, εξοπλίζοντας τους με τα απαραίτητα εφόδια για να μπορούν να ανταποκριθούν στις σημερινές και τις μελλοντικές απαιτήσεις. Για να μπορούν να συζητήσουν, να συμβουλέψουν, να προτείνουν και να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί η Retail Academy COSMOTE GERMANOS. Μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων, προσφέρει τις γνώσεις που ενισχύουν τις δεξιότητες των εργαζομένων, συμβάλλοντας στην επαγγελματική τους εξέλιξη. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει σεμινάρια, workshops και βιωματικές δραστηριότητες, καλύπτοντας τομείς όπως, οι πωλήσεις, η εξυπηρέτηση πελατών και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Η Retail Academy χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους και πραγματοποιεί ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα, όπως το #apodrasi, το οποίο προσφέρει μια σειρά από βιωματικές τεχνολογικές δραστηριότητες και παιχνίδια. Το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ζήσουν hands-on εμπειρίες με τεχνολογικά προϊόντα και VR περιβάλλον στο Tech Room, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουν διαδραστικές προκλήσεις στο Escape Room – Space Arena, οι οποίες ενσωματώνουν την κουλτούρα πωλήσεων και εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Επιπλέον, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Shops Qualification Program» έχει στόχο να εξελίξει τους πωλητές των καταστημάτων σε σύγχρονους «Συμβούλους Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων». Το πρόγραμμα διαθέτει εξειδικευμένους εκπαιδευτές, οι οποίοι καθοδηγούν τον πωλητή να προσαρμοστεί σε όποια αλλαγή, αναπτύσσοντας τις γνωστικές, ψηφιακές και πωλησιακές δεξιότητές του.
Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και τα τεχνολογικά προϊόντα, αποκτώντας τις απαραίτητες γνώσεις, για να προτείνουν λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών. Παράλληλα, μέσα από gamification, βιωματικές δράσεις, role plays και την επίδειξη των πληροφοριακών συστημάτων δημιουργείται μια ολοκληρωμένη και δυναμική εκπαιδευτική εμπειρία.
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει ουσιαστικά στο ανθρώπινο δυναμικό, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας ταλαντούχους συνεργάτες μέσω του προγράμματος G Next, ένα πρόγραμμα που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια και αναδεικνύει τα ικανότερα στελέχη του δικτύου franchise, αξιοποιώντας τα ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας σε νέες θέσεις εργασίας.
Η ομαδικότητα και η δημιουργία ισχυρών δεσμών αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας της εταιρείας. Το ετήσιο engagement πρόγραμμα COSMOPOP αποτελεί θεσμό για τους ανθρώπους σε όλο το δίκτυο καταστημάτων, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες, παιχνίδια και διαγωνισμούς με έπαθλο πλούσια δώρα. Το πρόγραμμα διαρκεί επτά μήνες και περιλαμβάνει δράσεις σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ενώ ολοκληρώνεται με έναν συναρπαστικό τριήμερο τελικό.
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ φροντίζει σταθερά για την εξέλιξη των ανθρώπων του. Επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό, δημιουργεί ένα περιβάλλον, όπου η προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη αποτελούν πραγματικότητα. Στόχος του είναι να παραμένει πρωτοπόρος, προσφέροντας όχι μόνο κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες του, αλλά και τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης στους ανθρώπους του.