Ελλάδα

Η Lidl Ελλάς μας «κοιτάει στα μάτια» και στη νέα κανονικότητα

Η ζωή, οι συνήθειες μας, η καθημερινότητά μας, άλλαξε. Και άλλαξε πολύ γρήγορα. Δεν θα μπορούσε να μην αλλάξει ο τρόπος που ψωνίζουμε στο σούπερ μάρκετ.

Στα σούπερ μάρκετ που έμειναν ανοιχτά και «όρθια» κατά τη διάρκεια της πρωτοφανούς κρίσης. Που οι εργαζόμενοί τους βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή και χάρη σε εκείνους, ως ένα βαθμό, συνεχίσαμε όλοι εμείς, κατά τη διάρκεια του lockdown, να έχουμε μια αίσθηση κανονικότητας.

Τώρα που πια «επιστρέψαμε» αλλά σε μια καινούργια πραγματικότητα, το να παραμείνουν όλοι ασφαλείς παραμένει το μεγαλύτερο ζητούμενο, το μεγαλύτερο στοίχημα απ’ όλα. Και σε μια νέα, διαφορετική, κανονικότητα, αυτό που θέλουμε όλοι είναι να μπορούμε να κάνουμε πράγματα που ήταν καθημερινότητα με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.

Είναι πολύ σημαντικό για τον πελάτη ενός σούπερ μάρκετ να μπορεί να πηγαίνει για τα καθημερινά ψώνια του γνωρίζοντας πως η εταιρία την οποία επιλέγει θα του προσφέρει και σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες το καλύτερο που μπορεί. Αυτό που αξίζει στην εμπιστοσύνη του.

Μια τέτοια εταιρία, όπως μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς με μια βόλτα σε ένα από τα καταστήματά της, είναι η Lidl Ελλάς. Είναι μια εταιρία, άλλωστε, που εδώ και χρόνια μας έχει συνηθίσει να κοιτά τους πελάτες της στα μάτια. Να στέκεται στο ύψος που απαιτούν οι περιστάσεις και να αναλαμβάνει έναν σημαντικό ρόλο ευθύνης.

Ακόμη και τώρα λοιπόν, που όλα γύρω μας μοιάζουν να αλλάζουν, η Lidl Ελλάς παραμένει… ίδια. Οποιαδήποτε στιγμή κι αν βρεθεί κανείς σε κάποιο από τα καταστήματά της, θα νιώσει ασφάλεια. Θα δει το προσωπικό να τηρεί στο έπακρο τα μέτρα ασφαλείας που απαιτούνται για να “μείνουμε ασφαλείς”.

Γιατί θα διαπιστώσει πως τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας τηρούνται μέχρι κεραίας. Πως η τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια γίνεται με όλους τους κανόνες ασφαλείας. Θα διαπιστώσει και κάτι ακόμα: πως παρόλο που τα πράγματα έχουν αλλάξει, που οι κανόνες έχουν αλλάξει, στη Lidl Ελλάς τα πράγματα μένουν… ίδια.

Εκπτώσεις παντού, όχι στην ποιότητα και την αλληλεγγύη

Μια επίσκεψη σε ένα από τα καταστήματα της Lidl Ελλάς, μια “ματιά” στο πως κινείται η εταιρία θα οδηγήσει σε ένα συμπέρασμα. Σε ένα πράγμα μόνο δεν κάνει εκπτώσεις η Lidl Ελλάς: στην ποιότητα των προϊόντων της και στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες.

Είναι σαφές πως η εταιρία κινείται με γνώμονα να εξασφαλίσει την ποιότητα σε κάθε στάδιο της εφοδιαστική της αλυσίδας, να διατηρήσει κάθε μέτρο υγιεινής από την παραγωγή και την αποθήκευση έως τη μεταφορά και την τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια. Βλέπει κανείς μπροστά στα… μάτια του τους ελέγχους που γίνονται, τις αυστηρές διαδικασίες που τηρούνται ακόμη και τη φρεσκάδα στα προϊόντα.

Η Lidl Ελλάς βέβαια έχει δώσει (και έχει περάσει) εδώ και χρόνια εξετάσεις. Πρώτον διατηρεί σταθερές τις σχέσεις της με περισσότερους από 400 Έλληνες παραγωγούς. Σχέσεις που έχουν χτιστεί πάνω στην αμοιβαία εμπιστοσύνη. Χάρη σε αυτούς μπορεί καθημερινά να έχει στα καταστήματά της τα καλύτερα και πιο φρέσκα προϊόντα, προϊόντα που χάρη στους ανθρώπους της Lidl Ελλάς συσκευάζονται με τρόπο που να εγγυάται την ασφάλεια και τη διάρκεια ζωής του τροφίμου.

Συγχρόνως δε, η Lidl Ελλάς ξέρει τον τρόπο να διασφαλίζει τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς. Είναι, ακόμη ένας τρόπος, να στηρίζει την ελληνική οικογένεια. Να πετυχαίνει το “value-for-money”, που τόσο πολύ ψάχνουμε όλοι για τις αγορές μας.

Άλλωστε, η Lidl Ελλάς μας έχει συνηθίσει να αποδεικνύει με πράξεις πως στηρίζει την κοινωνική αλληλεγγύη. Στο πέρασμα των χρόνων έχει αναλάβει σειρά πρωτοβουλιών, πόσω δε μάλλον τις ημέρες της υγειονομικής κρίσης. Πρόσφατα άλλωστε, προσέφερε, μεταξύ άλλων 100.000 ευρώ στο ΕΣΥ, δώρισε 50.000 μάσκες στην περιφέρεια Αττικής και 120.000 μάσκες στο υπουργείο Παιδείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις, στήριξε τους δήμους σε καραντίνα με το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι», ενώ επένδυσε 500.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας Plastic Free Santorini. 

Δεν είναι λοιπόν να απορεί κανείς που η νέα 360ο καμπάνια της έχει τίτλο «Σας κοιτάμε στα μάτια»…

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Να μην μετακινηθούν οι σεισμοί στο ρήγμα της Αμοργού» που έδωσε τα 7,7 R το '56 λέει η Εύη Νομικού
«Η πιο πιθανή όμως αιτία είναι η διέλευση ρευστών από μεγαλύτερους μαγματικούς θαλάμους από τα έγκατα της γης, τα οποία καθώς ανεβαίνουν μετακινούν τον υποθαλάσσιο πυθμένα»
Σαντορίνη