Η πρεμιέρα σήμερα για τα καταστήματα της ΔΕΗ δεν ήταν η ιδανική καθώς εκατοντάδες πολίτες από τα κεντρικά στην Αθήνα μέχρι και σε πολλά υποκαταστήματα στήθηκαν στις ουρές από τις πέντε το πρωί, κάποιοι χωρίς να κρατούν δυστυχώς τις αποστάσεις με αποτέλεσμα να επικρατεί συνωστισμός.
Η εικόνα στην οδό Αριστείδου
Από τις 5 το πρωί άρχισε να συγκεντρώνεται κόσμος στα κεντρικά της ΔΕΗ, επί της οδού Αριστείδου στο κέντρο της Αθήνας, για να πάρει προτεραιότητα, ωστόσο λίγο μετά τις 7.30 π.μ. πάνω από 400 άτομα είχαν σχηματίσει ατέλειωτες ουρές σε όλο το… τετράγωνο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσο περνούσε η ώρα και αυξανόταν ο κόσμος, οι αποστάσεις… μηδενίζονταν, ειδικά όταν σηκώνονταν τα ρολά για να περάσει ο επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων, με κάποιους να σπρώχνουν και άλλους να δημιουργούν μικροεντάσεις.
Οι εικόνες προκαλούν έντονη ανησυχία, καθώς η τήρηση των αποστάσεων είναι ένας από τους βασικούς κανόνες για την αποφυγή εξάπλωσης του κορονοϊού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγο μετά τις 8.30 π.μ., έφτασαν στο σημείο αστυνομικοί που έβαλαν τον κόσμο σε… τάξη, ώστε να υπάρχουν οι απαραίτητες αποστάσεις και να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
“Δυστυχώς ο κόσμος συνωστίστηκε παρά τα μέτρα ασφαλείας που είχε φροντίσει να λάβει η ΔΕΗ”, τόνισε η Σοφία Δήμτσα, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Επιπλέον, εξήγησε ότι 12 υπάλληλοι έχουν βγει στην οδό Αριστείδου, όπου βρίσκεται η ουρά των πολιτών, και προσπαθούν να τους πείσουν να αφήσουν τα στοιχεία τους και να κληθούν τηλεφωνικά να εξυπηρετηθούν.
Απογοητευτική είναι η εικόνα και έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ στην Καλλιθέα, όπου επίσης έχουν σχηματιστεί μεγάλες ουρές.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση της ΔΕΗ
Να σημειωθεί ότι από τα μέσα Απριλίου, η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών για την πληρωμή των λογαριασμών τους.
“Για την τηλεφωνική σας πληρωμή δεν απαιτείται η χρήση του pin παρά μόνο την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα. Η ΔΕΗ προέβη σε αυτή την κίνηση μιας και δεν είναι όλοι οι πολίτες εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο και τις ψηφιακές συναλλαγές, μεγάλη μερίδα των οποίων και η ηλικιωμένοι”, ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.
Η πληρωμή των λογαριασμών γίνεται τηλεφωνικά στο 11770 με την εξής διαδικασία: με τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, που αναγράφεται στον λογαριασμό τους και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας οι πελάτες εξυπηρετούνται από το εξειδικευμένο προσωπικό της ΔΕΗ με απόλυτη ασφάλεια.
Η εικόνα στο Μαρούσι
Πιο μικρή είναι η αναμονή στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στο Μαρούσι όπου είναι περίπου στα 20 λεπτά καθώς δεν επιτρέπεται η αναμονή μέσα στον χώρο. «Η αναμονή είναι γύρω στα 20 λεπτά. Θα περιμένω γιατί δεν εμπιστεύομαι τις ηλεκτρονικές πληρωμές άσε που δεν ξέρω από τέτοια. Τώρα στα γεράματα θα μάθω. Η ουρά δημιουργείται γιατί εξαιτίας του ιού δεν επιτρέπεται να υπάρχει μέσα στο κατάστημα χώρος αναμονής. Έτσι θα περιμένω μέχρι να έρθει η σειρά μου. Κρατάω αποστάσεις φοράω μάσκα και βλέπουμε», δήλωσε στο newsit.gr ο κ. Κώστας.
Ρεπορτάζ: Θάνος Μακρογαμβράκης