Αυτό λένε οι κάτοικοι των περιοχών κατά μήκος της Εθνικής Οδού.
Από τύχη δεν έχουμε θρηνήσει περισσότερα θύματα λένε, την ώρα που το αίμα 7 ανθρώπων είναι ακόμα νωπό στην άσφαλτο, από την προχθεσινή τραγωδία.
Πρόκειται για έναν δρόμο που “σηκώνει” μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο καθημερινά, καθώς οι περισσότεροι κάτοικοι του νομού Τρικάλων πολύ συχνά καταφεύγουν στα μεγαλύτερα νοσοκομεία του νομού Λάρισας, αλλά και στα εμπορικά κέντρα της περιοχής. Επίσης, πολλοί είναι κι αυτοί που μετακινούνται για λόγους δουλειάς, αφού η εύρεση εργασίας στην “πρωτεύουσα” του θεσσαλικού κάμπου είναι αναμφισβήτητα πιο εύκολη.
Η αυξημένη κίνηση στο συγκεκριμένο οδικό άξονα συνδέεται και με το γεγονός ότι συνδέει τη Λάρισα με τις υπόλοιπες θεσσαλικές πόλεις, όπως και τη Θεσσαλονίκη, αν διαλέξουν αυτή τη διαδρομή με την Ήπειρο και την έξοδο στο Ιόνιο Πέλαγος.
Τα τελευταία δύο χρόνια όμως, αυτός ο οδικός άξονας, λόγω αξεπέραστων τεχνικών προβλημάτων, θυμίζει περισσότερο αγροτικό δρόμο, παρά Εθνική Οδό με ό,τι συνεπάγεται ένας τέτοιος χαρακτηρισμός…
6 τροχαία απ΄ τις αρχές του χρόνου
Σύμφωνα με στοιχεία της Τροχαίας Τρικάλων, από την 1η του έτους που διανύουμε μέχρι και χθες έχουν καταγραφεί στο δελτίο της υπηρεσίας, συνολικά έξι τροχαία, εκ των οποίων τα τρία ήταν θανατηφόρα. Τα δυστυχήματα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους εννέα άτομα και να τραυματιστούν δύο άτομα ελαφρά κι ένα σοβαρά. Στα υπόλοιπα ατυχήματα, τρία άτομα τραυματίστηκαν ελαφρά.
“Πρόκειται για έναν επικίνδυνο δρόμο”, λέει ο βιοκαλλιεργητής Μπάμπης Μουργελάς, ο οποίος μετακινείται καθημερινά από τα Τρίκαλα στα χωράφια του δημοτικού διαμερίσματος Ζάρκου, όπου έχει τις καλλιέργειές του.
“Ο δρόμος είναι τόσο επικίνδυνος, που δεν ξέρεις, αν και πότε θα φτάσεις στον προορισμό σου”, τονίζει ο κ. Μουργελάς, ο οποίος γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τη διαδρομή.
Μια διαδρομή που διασχίζει τεράστιους οικισμούς οι οποίοι έχουν όλοι πρόσβαση στο δρόμο, με πολλές και κάθετες εξόδους ενώ αν το αυτοκίνητό σου, στη διάρκεια του ταξιδιού πάθει βλάβη, δεν μπορείς να σταματήσεις σε κανένα σημείο, καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για κάτι τέτοιο.
Σε όλα αυτά, σύμφωνα με τον κ. Μουργελά, πρέπει να προσθέσουμε τις πολλές πινακίδες, που περισσότερο μπερδεύουν τον οδηγό, παρά τον διαφωτίζουν, όπως και τη μεγάλη στενότητα του δρόμου.
“Σ’ αυτόν τον δρόμο, πραγματικά παραμονεύει ο θάνατος. Πρέπει οπωσδήποτε να προχωρήσουν τα έργα επανακατασκευής στα σημεία που έχουν μείνει μισοτελειωμένα”, τονίζει.
Την επικινδυνότητα του δρόμου επιβεβαιώνει και ο δημοσιογράφος, Θανάσης Τσαγγαράς, ο οποίος ταξιδεύει, καθημερινά, με το αυτοκίνητό του από το δημοτικό διαμέρισμα Ζάρκου, όπου διαμένει, έως τα Τρίκαλα, όπου εργάζεται σε τοπική εφημερίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πήρε πάνω του το μακελειό της Φαρκαδόνας – Δεν ήταν αυτός ο υπεύθυνος