Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ σχετικά με τη ρύθμιση οφειλών του αρ. 28 του ν.4321/2015 (100 δόσεων).
Όπως επισημαίνει, «από τις 08/04/2015, τέθηκε σε εφαρμογή μία σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών, μέσω των οποίων δίνεται στους οφειλέτες που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο Οφειλετών του Κ.Ε.Α.Ο. και στους οφειλέτες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ η δυνατότητα να προχωρήσουν σε διακανονισμό των οφειλών τους, μέσω διαδικτύου, να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο για τα ποσά που έχουν πιστωθεί στην καρτέλα τους, καθώς και για τα ακριβή ποσά οφειλών (εντός ή εκτός ρύθμισης), που είναι απαιτητά τη δεδομένη χρονική στιγμή και, επιπλέον, να καταβάλλουν, μέσω πιστωτικών Ιδρυμάτων, τα απαιτητά ποσά από καθυστερούμενες οφειλές. Μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, η ηλεκτρονική ενημέρωση των οφειλετών είναι άμεση και σε 24ωρη βάση».
Η διοίκηση του IKA-ETAM τονίζει ότι, «αναγνωρίζοντας τόσο τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικράτησαν το καλοκαίρι 2015, όσο και τη μη εξοικείωση της πλειονότητας των οφειλετών με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, εξέδωσε στις 27/08/2015 δελτίο Τύπου με το οποίο ενημέρωνε τους οφειλέτες ότι δύνανται να διατηρήσουν τη ρύθμιση που απώλεσαν, υπό την προϋπόθεση να καταβάλουν ορθά τα απαιτητά ποσά, μέχρι τις 30/09/2015. Ακολούθησε και σχετική εξατομικευμένη ενημέρωση των οφειλετών, μέσω e-mail, που απεστάλησαν στις 22/9/2015 στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του κάθε οφειλέτη». «Πέραν των ανωτέρω, ως συνεχής δράση για τη διασφάλιση της αρτιότερης ενημέρωσης των οφειλετών έχει τεθεί σε εφαρμογή η άμεση αποστολή σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος αυθημερόν σε κάθε οφειλέτη Κ.Ε.Α.Ο. και ΙΚΑ-ΕΤΑΜ εις βάρος του οποίου καταλογίζεται νεότερη οφειλή από τους αρμόδιους φορείς» διευκρινίζει η διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ