Τέλος εποχής για το χάρτινο! Νέα εποχή με ηλεκτρονική κάρτα και ηλεκτρονικό εισιτήριο! Διευκρινίσεις σχετικά με τη λειτουργία τους ανακοίνωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του ο ΟΑΣΑ, ώστε να είναι ενημερωμένο το επιβατικό κοινό.
Διαβάστε τι πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με το πότε είναι απαραίτητη η αντικατάσταση προσωποποιημένης κάρτας, πού φαίνεται ο υπολειπόμενος χρόνος ισχύος του εισιτηρίου και σε πόσα σημεία θα παρέχεται η δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Τι ισχύει με την ηλεκτρονική κάρτα και το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Σχετικά με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ διευκρινίζει τα ακόλουθα:
-Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή δυσλειτουργίας της προσωποποιημένης κάρτας, ο κάτοχός της μπορεί να τη δηλώνει, το συντομότερο δυνατόν, σε ένα από τα Σημεία Έκδοσης Προσωποποιημένης ATH.ENA Card, ζητώντας την αντικατάστασή της, με την υπολειπόμενη αξία.
-Η διαδικασία του φακέλου συνεχίζεται εύρυθμα και διεξάγεται υπό συγκεκριμένες ασφαλείς προϋποθέσεις.
-Υφίστανται συγκεκριμένες διαδικασίες αντικατάστασης κάθε τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση.
-Το λογισμικό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που είναι εγκατεστημένο, τόσο κεντρικά, όσο και στον εξοπλισμό πεδίου, λειτουργεί με συνέπεια.
-Ο υπολειπόμενος χρόνος ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου των 90 λεπτών φαίνεται, τόσο στα επικυρωτικά μηχανήματα, όσα και στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.
-Δημιουργείται δίκτυο πώλησης εισιτηρίων σε περίπτερα και άλλα επιλεγμένα σημεία. Ο Οργανισμός εκτιμά ότι το δίκτυο θα επεκταθεί, με ταχύ ρυθμό, σε 600 σημεία.
-Αποτελεί πρωταρχική και ύψιστη προτεραιότητα η ασφάλεια των μετακινήσεων και των επιβατών. Το σταδιακό κλείσιμο των πυλών θα γίνεται σε σταθμούς που πληρούνται όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις.
Ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι η είσοδος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αποτελεί τη σπουδαιότερη θετική εξέλιξη, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τους συγκοινωνιακούς φορείς.