Οι λάθος χειρισμοί και η προχειρότητα από τους αρμόδιους που οδήγησαν σε αυτό είναι επίσης γεγονός αδιαμφισβήτητο. Η τάση που έχουμε ως λαός στην υπερβολή κι αυτό αδιαφισβήτητο επίσης.
Όμως, το να βγαίνει ο Σύλλογος των εργαζομένων στο Μετρό και να ανακοινώνει ότι δεν καταλαβαίνει από προθεσμίες δείχνει αν μη τι άλλο ότι έχουμε χάσει την μπάλα!
Σήμερα, η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών καταλαβαίνοντας ότι ο κόσμος δεν μπορεί να ταλαιπωρείται άλλο στις ουρές και ότι ο χρόνος δεν έφτανε σε όλους για να αλλάξουν την παλιά κάρτα με τη νεα ηλεκτρονική έδωσαν νέες προθεσμίες.
Κατάλαβαν επίσης, αφού μάλλιασε η γλώσσα μας ότι δεν μπορεί να μην υπάρχει εισιτήριο μιας διαδρομής. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Έτσι, ανακοινώθηκε ότι οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα έχουν ισχύ έως τις 15 /11, ενώ από τις 6 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει η έκδοση μεμονωμένων ηλεκτρονικών εισιτηρίων του 1,4 στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.
Οι εργαζόμενοι στο Μετρό όπως και οι περισσότεροι στα ΜΜΜ αυτές τις μέρες ομολογουμένως δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες. Και το λέει και ο κόσμος αυτό. Όμως, από αυτό μέχρι το γεγονός κάποιοι εκ των συνδικαλιστών να θεωρούν τα Μέσα Μεταφοράς δικό τους μαγαζί, η απόσταση είναι μεγάλη.
Με ανακοίνωση – μανιφέστο που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό αναφέρουν:
«Η τραγική κατάσταση έξω από τα εκδοτήρια που βιώνουν επιβάτες και εργαζόμενοι είναι αποτέλεσμα της ανικανότητας, ανευθυνότητας και αδιαφορίας της πολιτικής ηγεσίας και των διορισμένων από αυτή διοικήσεων των οργανισμών των συγκοινωνιών.
Η εκπαίδευση και η κουλτούρα που αναπτύξαμε ως εργαζόμενοι όλα αυτά τα χρόνια στο Μετρό δεν μας επιτρέπει την παραμικρή ανοχή σε φαινόμενα ταλαιπωρίας μέχρι εξευτελισμού του επιβατικού κοινού.
Αναπτύξαμε μεθόδους που έφεραν το Μετρό στα υψηλότερα στάνταρ, ασφάλειας και εξυπηρέτησης της Ευρώπης.
Διαβεβαιώνουμε τους πολίτες ότι: Δεν πρόκειται να εμποδίσουμε την πρόσβαση τους στο Μετρό κάτω από την πίεση κανενός τελεσίγραφου λήξεις προθεσμιών ή οποιασδήποτε απειλής κυρώσεων προς επιβάτες ή εργαζόμενους.
Αναγνωρίζουμε ως μόνο ιδιοκτήτη των αστικών συγκοινωνιών και εργοδότη μας τον Ελληνικό λαό που τις πλήρωσε και τις συντηρεί.