Με απλές κινήσεις από το κινητό τους θα μπορούν πλέον οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών τα γεμίζουν την κάρτα τους και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους ΟΑΣΑ.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι πλέον διαθέσιμο και μέσω Play store σε λογισμικό Android σε κινητά smartphone, ώστε να είναι ακόμα πιο εύκολη η επαναφόρτισή του.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, και αφορά τους κατόχους προσωποποιημένης κάρτας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι είναι διαθέσιμη στο Play Store η νέα εφαρμογή για «έξυπνα τηλέφωνα» ATH.ENA Card.
“Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ATH.ENA Card, μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα κομίστρου και να φορτίσετε / επαναφορτίσετε την προσωποποιημένη κάρτα σας, όπου και αν βρίσκεστε, χρησιμοποιώντας το κινητό σας τηλέφωνο.
Τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό Android και υποστήριξη τεχνολογίας NFC γίνονται αυτόματα σημεία επαναφόρτισης των «έξυπνων» προσωποποιημένων καρτών, με το αγορασμένο προϊόν, απ’ ευθείας από το κινητό, χωρίς να χρειάζεται μετάβαση σε κάποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα αυτόματης έκδοσης.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για «έξυπνα τηλέφωνα» ATH.ENA Card στον ακόλουθο σύνδεσμο: ATH.ENA Card – Android-Apps auf Google Play.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης δήλωσε σχετικά ότι «το ηλεκτρονικό εισιτήριο εκσυγχρονίζει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εισάγοντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις.
Με την εφαρμογή αυτή και σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, μετατρέπουμε εκατοντάδες χιλιάδες κινητά τηλέφωνα σε σημεία επαναφόρτισης προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card».
Τα βήματα για τη φόρτιση προσωποποιημένης ATH.ENA Card μέσω κινητού
1.Ο χρήστης κατεβάζει στο «έξυπνο» κινητό του τηλέφωνο την εφαρμογή «Athena Card Αpp», μέσω του Google Play, εφόσον το κινητό διαθέτει τεχνολογία NFC (Near Field Communication).
2.Κάνει εισαγωγή με τον αριθμό κάρτας και τον κωδικό που έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.
Σε περίπτωση που δεν έχει λογαριασμό, δημιουργεί έναν, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες.
3.Μετέπειτα επιλέγει στην εφαρμογή τον τύπο κομίστρου που επιθυμεί.
4.Ολοκληρώνει την αγορά μέσω διαδικτυακής τραπεζικής συναλλαγής και επιστρέφει στο αρχικό μενού της εφαρμογής, στο πεδίο «η κάρτα μου και η λήψη προϊόντος κομίστρου στην κάρτα».
5.Στη συνέχεια ακουμπά την προσωποποιημένη κάρτα στο σημείο NFC του κινητού του τηλεφώνου και με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιείται η μεταφορά των προϊόντων στην κάρτα του.
Για τη διευκόλυνση των χρηστών, συνιστάται να ανατρέξουν στις οδηγίες του κινητού τους για το σωστό σημείο NFC, όπου πρέπει να ακουμπήσουν το τηλέφωνο”.