- Το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθιερώνεται, αλλά η ταλαιπωρία για χιλιάδες επιβάτες συνεχίζεται - Το αδιαχώρητο επικρατεί στα γκισέ των σταθμών του Μετρό και του ΗΣΑΠ - Παράκληση ΟΑΣΑ για τη χρήση της διαδικασίας του ανοιχτού φακέλου - Αναλυτικά βήματα για να εκδώσετε προσωποποιημένη κάρτα με τη διαδικασία του ανοιχτού φακέλου - Φωτογραφίες και βίντεο
Το αδιαχώρητο επικρατεί στα γκισέ των σταθμών του Μετρό και του ΗΣΑΠ, με αφορμή το ηλεκτρονικό εισιτήριο που καθιερώνεται από 1η Νοεμβρίου. Χιλιάδες επιβάτες περιμένουν επί ώρες στην ουρά, προκειμένου να προμηθευτούν μια ηλεκτρονική κάρτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Η ταλαιπωρία του κοινού μοιάζει να μην έχει τέλος, καθώς το μαρτύριο τής ουράς δεν είναι μόνο το πρωί, αλλά και το απόγευμα, ενώ η διάθεση των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της βάρδιας, τα μεσάνυχτα.
Ξεροσταλιάζουν στις ουρές
Όπως λένε στο Newsit.gr οι επιβάτες που ξεροσταλιάζουν στις ουρές των σταθμών του Μετρό, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης ξεπερνά τις πέντε ώρες, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιστρέφουν σπίτι τους και ξαναστήνονται στην ουρά το απόγευμα. “Περιμένω δύο ώρες, φεύγω, ξανάρχομαι και βλέπω πάλι την ίδια ουρά. Δεν έχουν προσωπικό, δεν γίνεται με δυο άτομα”, καταγγέλλει ο κ. Γιώργος που πηγαινοέρχεται στο σταθμό της Αττικής, εδώ και τέσσερις ημέρες, ενώ η κ. Μαρία είναι στην αναμονή από τις 12 το μεσημέρι και ακόμα δεν έχει εξυπηρετηθεί.
Παράκληση ΟΑΣΑ για ανοιχτό φάκελο
Την ίδια ώρα, ο ΟΑΣΑ απευθύνει ιδιαίτερη παράκληση στο επιβατικό κοινό για τη χρήση της διαδικασίας του ανοιχτού φακέλου για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας, ώστε να εκλείψουν οι ουρές στα εκδοτήρια.
Η διαδικασία του ανοιχτού φακέλου αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017. Η σχετική δυνατότητα παρέχεται και στους φοιτητές.
Σημειώνεται ότι η παράδοση του ανοικτού φακέλου γίνεται σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ.
Βήματα έκδοσης προσωποποιημένης κάρτας με τη διαδικασία του ανοιχτού φακέλου
ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:
1.Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
2.Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
3.Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
4.Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr.
5.Στη περίπτωση των φοιτητών χρειάζεται προσκόμιση φωτοτυπίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε ισχύ.
ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα, επώνυμο και
διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ) μέσω ταχυδρομείου.
ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας
Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.
ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών
Ο φάκελος με την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο.
ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου
Η προσωποποιημένη κάρτα, η οποία αποστέλλεται ταχυδρομικά, δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ και στις στάσεις του Τραμ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα, με όποιο προϊόν επιθυμούν (30 ημερών, εισιτήριο των 1,40 ευρώ, κ.λπ).
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΟΥ