Συγκεκριμένα, η περίοδος των εργασιών εγκατάστασης-λειτουργίας του, παρατείνεται συνολικά κατά τέσσερις μήνες καθώς το έργο χωρίζεται σε δύο «υπο-φάσεις»: Η πρώτη φάση αφορά στα συστήματα έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η δεύτερη τις υπολειπόμενες εργασίες, τη διασύνδεση με την τηλεματική καθώς και τις εκκρεμότητες με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Συγκεκριμένα, έως τις 31 Μαΐου, οπότε και θα έχει λήξει η πρώτη φάση, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες που αφορούν στα ΑΜΕΚ (Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών) των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ), των γραμμών 1, 2, 3 του μετρό, καθώς επίσης και ο εξοπλισμός σε τέσσερις σταθμούς του Προαστιακού. Παράλληλα, στην πρώτη φάση των τελικών εργασιών περιλαμβάνεται και ο έλεγχος λειτουργικότητας των συσκευών πώλησης με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Έως την 31η Ιουλίου θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες για το λοιπό εξοπλισμό του προαστιακού σιδηρόδρομου, των λεωφορείων και του τραμ, η διασύνδεση με την τηλεματική, αλλά και η δυνατότητα προσωποποίησης των καρτών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε ό,τι αφορά στην έκδοση προσωποποιημένων καρτών, αυτή θα είναι εφικτή μόνο εφόσον δοθεί η σχετική γνωμοδότηση από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία έχει εκφράσει την αντίθεσή της σε σχέση με τη δήλωση του ΑΜΚΑ από τους επιβάτες. Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται στη μη καταγραφή του ΑΜΚΑ πάνω στις μηνιαίες, τριμηνιαίες και ετήσιες κάρτες.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ