Πολλά είναι τα προβλήματα που έχουν έρθει στο φως μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τόσο στο εθνικό όσο και το τοπικό.
Σε αυτοψία του στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο Αθηνών (ΗΣΑΠ), εντόπισε πλήθος ζητημάτων που αφορούν τόσο τη λειτουργία των τρένων, όσο και την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου, υπάρχουν έξοδοι κινδύνου για τα τούνελ, το υπόγειο κομμάτι του ΗΣΑΠ, οι οποίες καταλήγουν πάνω στον δρόμο.
Όπως κατέγραψε η κάμερα του MEGA, οι σκάλες που οδηγούν στην επιφάνεια, καταλήγουν σε μια έξοδο καλυμμένη από σχάρα, η οποία ανοίγει από μέσα προς τα έξω, τραβώντας έναν σύρτη.
Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων του Οργανισμού, δεν έχει γίνει ποτέ άσκηση προσομοίωσης κατά την οποία θα χρησιμοποιηθούν τόσο οι έξοδοι κινδύνου όσο και άλλα μέσα προστασίας των επιβατών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αντίθετα, υπάρχουν καταγγελίες που λένε ότι στον σταθμό της Ομόνοιας, δε λειτουργεί ο εξαερισμός.
Καμία άσκηση εκκένωσης
Ο Δημήτρης Γούρτης, μέλος Επιτροπής Υγείας και Ασφάλειας Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, μίλησε στο «LIVE NEWS» και είπε πως δεν έχουν γίνει ποτέ ασκήσεις εκκένωσης.
«Δεν έχουμε κάνει ποτέ ασκήσεις εκκένωσης. Δεν είναι μόνο η δική μας η εκπαίδευση αλλά πρέπει να γίνονται και μετεκπαιδεύσεις αλλά και εξετάσεις για να δουν εάν βλέπουν, ακούνε καλά. Όλο αυτό το κόστος δεν είναι κανένας διατεθειμένος να το πληρώσει.