Μετά τον χαμό που έκανε η διαφήμιση με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, αλλά και την έντονη αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας, τα Jumbo επέστρεψαν με νέο σποτ που... συνεχίζεται.
Υπενθυμίζουμε ότι η Νέα Δημοκρατία αντέδρασε, καθώς στη διαφήμιση ακούγεται μουσική από τον ύμνο του κόμματος, με πηγές να υποστηρίζουν πως τα Jumbo δεν είχαν άδεια για κάτι τέτοιο. Από την πλευρά της η εταιρεία, σε σημερινή ανακοίνωσή της, υποστήριξε πως είχε άδεια, αλλά μετά τις αντιδράσεις θα προχωρήσει σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης.
Μέχρι, όμως, να συμβεί αυτό τα Jumbo “έκοψαν” τη μισή διαφήμιση, με την υπόσχεση όμως ότι σύντομα το κοινό θα δει τη συνέχεια!
“Είμαστε γρήγοροι, αλλά όχι και θεϊκά γρήγοροι! Το νέο “κομμάτι” της Πίτσας πρέπει να καλοψηθεί! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…”, γράφουν σε ανάρτηση στο Facebook.
Η ανακοίνωση των Jumbo για τη διαφήμιση
Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή της αποκριάς. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.
Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.
Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα.