''Η κυβέρνηση έχει εγκαταλείψει καινούργιο και πανάκριβο υλικό του ΟΣΕ στο μηχανοστάσιο της πόλης'' καταγγέλλει ο επικεφαλής...
της ”Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου” Θανάσης Πετράκης. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι ”η κυβέρνηση εγκληματεί διότι εκτός από τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος των 80 εκατ. ευρώ για την προσφάτως ριζική ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας, εγκαταλείπεται στην τύχη του καινούργιο και πανάκριβο τροχαίο υλικό (μηχανές, βαγόνια, αυτοκινητάμαξες) καθώς και υποδομές, εγκαταστάσεις και μηχανήματα που απέκτησε το μηχανοστάσιο τα τελευταία δύο χρόνια και δεν λειτούργησαν ποτέ”.
Ο επικεφαλής της ‘’Αγωνιστικής Συνεργασίας’’, παραθέτει το υλικό που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο και με λεπτομερή μάλιστα στοιχεία, σημειώνοντας ότι, ”από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004, αξίας 35εκ. ευρώ , οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες και βρίσκονται στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Οι υπόλοιπες 5 κυκλοφορούν στην περιοχή της Πάτρας και του Πύργου (χωρίς καμιά συντήρηση και τεχνική υποστήριξη αφού όλη η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Καλαμάτας παύει να υφίσταται σε λίγες μέρες) και είναι θέμα λίγων εβδομάδων η ακινητοποίησή τους λόγω έλλειψης στοιχειώδους συντήρησης. Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται επίσης 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα στις γραμμές τις Πελοποννήσου. Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση ντηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλα αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς”.
Ο κ.Πετράκος προσθέτει πως εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει, όπως το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων και το κτήριο αποθήκευσης άμμου που κατασκευάστηκαν το 2007, καθώς επίσης το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων ένας τεράστιος εξοπλισμός εγκαταλείπεται έτσι απλά.