Site icon NewsIT

Καλάθι του νοικοκυριού: Απογοητευμένοι δηλώνουν οι καταναλωτές στο newsit.gr μετά την «πρεμιέρα» στα σουπερμάρκετ

02.11.2022 | 14:55
Καλάθι του νοικοκυριού: Απογοητευμένοι δηλώνουν οι καταναλωτές στο newsit.gr μετά την «πρεμιέρα» στα σουπερμάρκετ

Πρεμιέρα έκανε σήμερα Τετάρτη 2 Νοεμβρίου το καλάθι του νοικοκυριού, μια πρωτοβουλία που συνοδεύεται από την πλατφόρμα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων e-katanalotis.gov.gr στα σουπερμάρκετ της χώρας.

Από έρευνα του newsit.gr σε σουπερμάρκετ της Αθήνας, πολλοί καταναλωτές δεν είχαν καταλάβει καν ότι ξεκίνησε να ισχύει σήμερα το «καλάθι του νοικοκυριού», κάποιοι είδαν μικρές διαφορές στην τιμή, ενώ άλλοι δεν φαίνονται και τόσο ικανοποιημένοι με τις προσφορές των σουπερμάρκετ.

«Δύο προϊόντα που αγόρασα ήταν μειωμένες αλλά δεν ξέρω πόσο μειωμένες ήταν», μας λέει ένας συνταξιούχος.
Πολλοί καταναλωτές ανέφεραν ότι διαπίστωσαν πως τα σουπερμάρκετ είχαν προσφορές σήμερα από μόνα τους.

Όπως λέει στο newsit.gr μια καταναλώτρια «είδα ότι τώρα έχουν πολλές προσφορές από μόνες τους τα σουπερμάρκετ. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αυτό», ενώ μια άλλη γυναίκα δηλώνει ότι «προτιμώ τις προσφορές από αυτά τα προσωρινά καλάθια του νοικοκυριού, εκεί βλέπω όντως αλλαγές».

Οι πολίτες για το καλάθι του νοικοκυριού

Μια άλλη καταναλώτρια αναφέρει στο newsit.gr: «Δεν είδα κάτι ιδιαίτερο απλά κάποιες τιμές που υπήρχαν σήμερα, μου είπαν ότι θα παραμείνουν για μια εβδομάδα. Τα περισσότερα προϊόντα (όσον αφορά στο καλάθι του νοικοκυριού) είναι προϊόντα των σουπερμάρκετ». Σε προϊόντα πάντως που αγοράζει η ίδια μας εξηγεί ότι δεν είδε κάποια μείωση.

Κάποιους δεν τους έπεισε το καλάθι του νοικοκυριού

Υπάρχουν όμως και εκείνοι οι οποίοι δεν πείστηκαν με τις προσφορές του καλαθιού του νοικοκυριού. «Δεν είδα τίποτα. Ούτε καλάθι, ούτε διαφορά τιμών. Το “καλάθι της νοικοκυράς” το έχουν βάλει σε προϊόντα που θέλουν αυτοί. Προϊόντα που εγώ προτιμώ, είτε είναι βούτυρο είτε είναι λάδι, δεν είναι στο “καλαθι”. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί», αναφέρει μια καταναλώτρια.

«Μπούρδες» χαρακτήρισε τις προσφορές μια κυρία που μόλις είχε κάνει τα ψώνια της. Και συνέχισε λέγοντας «καταρχάς ήταν δύσκολο να το δεις και δεύτερον είναι υποχρεωτικά ό,τι θέλουν να πάρουμε και να κάνεις βόλτες τα σουπερμάρκετ».

Άλλος καταναλωτής κάνει λόγο για «κοροϊδία, για να τρέχουμε από μαγαζί σε μαγαζί. Όλοι έχουν στα δικά τους προϊόντα μείωση».

Μια μητέρα με δύο παιδιά μας αναφέρει ότι «στα μακαρόνια είδα μείωση αλλά κατά τα άλλα που όντως χρειάζεται δεν είδα διαφορές».

Προβλήματα, όμως, αντιμετωπίζουν οι χρήστες που βρήκαν συμφέρουσες τις προσφορές στο καλάθι του νοικοκυριού και όσον αφορά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, καθώς από το πρωί δεν μπορούν να συνδεθούν στη σχετική ιστοσελίδα που δείχνει τις τιμές των προϊόντων ανά αλυσίδα σουπερμάρκετ. Μάλιστα όσοι πολίτες επιχειρούν να εισέλθουν στην πλατφόρμα είδαν το μήνυμα: «Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο».

Ρεπορτάζ: Άννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version