Τη διαδρομή στο τμήμα του Τραμ Μπάτης – ΣΕΦ, που δόθηκε χθες Τετάρτη ξανά σε εμπορική λειτουργία μετά την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, την ανακατασκευή των γραμμών και την ανακαίνιση σταθμών, έκανε το πρωί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών…
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής, συνοδευόταν από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Πατούλη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα δρομολόγια του Τραμ από τη στάση Μπάτης έως το ΣΕΦ είχαν διακοπεί το Μάρτιο του 2020, για να γίνουν από την Περιφέρεια Αττικής τα έργα για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου και στο πλαίσιο αυτών ανακατασκευάστηκε η γραμμή και τρεις στάσεις του Τραμ (Μόσχατο, Τζιτζιφιές και Καλλιθέα).
«Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας ώστε, βήμα – βήμα, να γίνονται οι αστικές συγκοινωνίες κάθε μέρα καλύτερες. Το Τραμ έχει κεντρική θέση στο σχεδιασμό μας, αφού όσο περισσότερο ενισχύουμε το δίκτυό του, τόσο περισσότερες και καλύτερες επιλογές μετακίνησης προσφέρουμε στους πολίτες» τόνισε σε δήλωσή του ο Κ. Αχ. Καραμανλής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και πρόσθεσε πως «πριν λίγο καιρό ξεκινήσαμε ξανά τα δρομολόγια του Τραμ στο Σύνταγμα, τώρα ξεκινήσαμε πάλι και τα δρομολόγια στο Φάληρο μέχρι το ΣΕΦ, σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε και την επέκταση προς Πειραιά, ενώ αναβαθμίζουμε τον υπάρχοντα στόλο προσθέτοντας 25 νέους συρμούς. Μάλιστα, σε έναν από αυτούς μπήκαμε και σήμερα και είδαμε ότι χαρακτηρίζονται από ασφάλεια, άνεση, σύγχρονη τεχνολογία και υψηλή αισθητική. Συνεχίζουμε τη δουλειά μας, λοιπόν, και ξέρουμε ότι έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα μέχρι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να φτάσουν στο επίπεδο που θέλουν οι πολίτες».
Ο υπουργός ευχαρίστησε την Περιφέρεια Αττικής και τον Γιώργο Πατούλη «για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν οι υπηρεσίες τους, καθώς και για τη χρηματοδοτική συμβολή του ΠΕΠ της Περιφέρειας στην προμήθεια νέων συρμών».
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης δήλωσε: «Ο σχεδιασμός μας για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών αρχίζει και βγαίνει στην πράξη. Το Τραμ μπήκε ξανά στις ράγες από το Σύνταγμα προς το ΣΕΦ και τη Βούλα κι έτσι όλο το παραλιακό μέτωπο συνδέεται και πάλι με το κέντρο της Αθήνας. Επόμενη στάση ο Πειραιάς. Ταυτόχρονα, βελτιώνονται οι συχνότητες στα υπόλοιπα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και προχωρά η ενίσχυση του στόλου της ΟΣΥ, όπου κυκλοφορούν, πλέον, περισσότερα από 1.200 λεωφορεία και τρόλεϊ στους δρόμους της Αθήνας. Κάθε μέρα που περνάει βελτιώνονται οι υπηρεσίες των αστικών συγκοινωνιών προς τους πολίτες».
Ο Γ. Πατούλης σε δήλωσή του αναφέρθηκε στην έμπρακτη συμβολή της Περιφέρειας στην προσπάθεια να μετακινούνται οι πολίτες της Αττικής με ασφαλή και σύγχρονα μέσα, όπως είναι το Τραμ και ευχαρίστησε τόσο την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και την ΣΤΑΣΥ ΑΕ όσο και τις τεχνικές υπηρεσίες για τη σημαντική δουλειά που έκαναν. Και κατέληξε λέγοντας: «Έχουμε πολλά να πράξουμε στο άμεσο μέλλον με στόχο να κάνουμε πραγματικότητα το όραμά μας για μία “πράσινη” Αττική, μία Περιφέρεια-Πρότυπο».
Σημειώνεται πως στο τμήμα της γραμμής «Μπάτης» – ΣΕΦ λειτουργούν αυτή τη στιγμή οι 10 από τις 11 στάσεις, καθώς στις «Τζιτζιφιές» τα έργα πολιτικού μηχανικού αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 15 ημέρες και εν τω μεταξύ οι συρμοί θα διέρχονται από εκεί χωρίς στάση.
Ειδικότερα επαναλειτουργούν οι στάσεις:
– Μπάτης
– Φλοίσβος
– Πάρκο Φλοίσβου
– Τροκαντερό/ Αγ. Σκέπη
– Δέλτα Φαλήρου
– (Τζιτζιφιές μόνο διέλευση μέχρι την ολοκλήρωση της ανακαίνισης)
– Καλλιθέα (ανακαινισμένος σταθμός)
– Μοσχάτο
– Ν. Φάληρο (ανακαινισμένος σταθμός)
– ΣΕΦ.