Το πλούσιο και γευστικό άρωμα κρασιού της Θεσσαλονίκης «ταξιδεύει» στη Βρετανία μέσω του περιοδικού LUXX των Times. Την ποιότητα των ελληνικών κρασιών από τα οινοποιεία της συμπρωτεύουσας εξυμνεί η διάσημη lifestyle αρθρογράφος, Νίνα Καπλάν (Nina Caplan).
Τα ελληνικά κρασιά από τα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης και των γύρω περιοχών γνώρισε από «1ο χέρι» η Νίνα Καπλάν, που αρθρογραφεί στο «Club Oenologique» στο διαδίκτυο, στη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα «The Times» και στο ένθετο περιοδικό της Luxx.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η επίσης, τακτική συνεργάτιδα του περιοδικού Travel + Leisure, βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να μυήσει τους αναγνώστες της εφημερίδας «The Times» στη γεύση από τον οινικό πλούτο της συμπρωτεύουσας.
Τη Νίνα Καπλάν (Nina Caplan), η Βρετανίδα ταξιδιωτική, lifestyle αρθρογράφος και συγγραφέας του πολυβραβευμένου βιβλίου «The Wandering Vine: Wine, The Romans and Me», φιλοξένησε στην πόλη ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Εξωτερικού της Μ. Βρετανίας.
Στο πλαίσιο αυτό επισκέφθηκε τα οινοποιεία Κτήμα Γεροβασιλείου, Κεχρής, Θυμιόπουλος, Κυρ-Γιάννη, Δαλαμάρα και Κτήμα Φουντή, δοκίμασε διάφορες ποικιλίες κρασιών που κάνουν την περιοχή διάσημη σε όλο τον κόσμο και γεύτηκε την αναγνωρισμένη από την UNESCO θεσσαλονικιώτικη γαστρονομία, ενώ συναντήθηκε και με εκπροσώπους της Ένωσης Οινοποιών Βορείου Ελλάδος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ο high end τουρισμός αποτιμάται σε 10 δισ. ευρώ ετησίως»
Η Νίκα Καπλάν ξεναγήθηκε, επίσης, στα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης και επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας προκειμένου να συνδέσει την οινική παράδοση με την ιστορία της περιοχής.
Με αφορμή την επίσκεψη της Βρετανίδας αρθρογράφου, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε:
«Η Ελλάδα βρίσκεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς πολυτελείας. Ο high end τουρισμός στη χώρα μας αντιπροσωπεύει το 7% του ΑΕΠ και αποτιμάται σε 10 δισ. ευρώ ετησίως. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Η προβολή της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων της μακεδονικής γης είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης».
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ