Απίστευτη εξέλιξη στο θέμα του ναυαγίου του Αγία Ζώνη ΙΙ που προκάλεσε και την ρύπανση στον Σαρωνικό. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr έχουν βρεθεί 300 τόνοι καυσίμων που πιθανόν να μην έχουν δηλωθεί και σε άλλο πλωτό μέσο που εμπλέκεται στο ναυάγιο.
Σημειώνεται ότι το πρώτο δεξαμενόπλοιο που είχε σπεύσει στο σημείο του ναυαγίου, προκειμένου να κάνει την απάντληση των καυσίμων από το βυθισμένο σκάφος είχε βρεθεί μετά από έλεγχο λιμενικών και τελωνειακών να έχει στις δεξαμενές έρματος του πλοίου ποσότητες πετρελαιοειδών μιγμάτων χωρίς τα νόμιμα παραστατικά.
Στο «Lassea» είχαν φορτωθεί 1.533 κυβικά πετρελαιοειδών με απάντληση από το βυθισμένο πλοίο, τα οποία αναμένεται να αδειάσει το δεξαμενόπλοιο σε δεξαμενές, με εισαγγελική εντολή.
Γενική Διεύθυνση Τελωνείων: Κατά τη δικάσιμο για την υπόθεση του πλοίου “ΛΑΣΣΑΙΑ” δεν εκλήθη τελωνειακός υπάλληλος
Κατά τη δικάσιμο της 21-09-2017, αναφορικά με την υπόθεση του πλοίου “ΛΑΣΣΑΙΑ”, δεν εκλήθη υπάλληλος της Τελωνειακής Υπηρεσίας προκειμένου να παρευρεθεί ως μάρτυρας, ενημερώνει η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με αφορμή δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι δεν προσήλθε τελωνειακός υπάλληλος στην δίκη.
Επιπλέον, όπως προσθέτει η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων, σήμερα και ώρα 12,45 εκλήθη τηλεφωνικά υπάλληλος της Υπηρεσίας να παραστεί στις 14.00 στο Πρωτοδικείο Πειραιά, Τμήμα 1ο Μονομελές, κατά την εξ αναβολής δικάσιμο της υπόθεσης.
Επειδή ο εν λόγω υπάλληλος καταθέτει ως μάρτυρας στο Εφετείο Αθηνών για άλλη υπόθεση, θα παρευρεθεί άλλος υπάλληλος της ίδιας υπηρεσίας.
Το “Aegean breeze 1” θα απαντλήσει τα υπόλοιπα καύσιμα
Το πετρελαιοφόρο “Aegean breeze 1”, μετά από σχετικό έγγραφο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, θα απαντλήσει τα υπόλοιπα καύσιμα που βρίσκονται στις δεξαμενές του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «Αγ. Ζώνη ΙΙ» στον Σαρωνικό.
Το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο βρίσκεται ήδη στο σημείο του ναυαγίου.
Την απάντληση των καυσίμων διεκδικούσε, σύμφωνα με πληροφορίες, και άλλη εταιρεία με το πλοίο «Siros».
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες τα δύο πλοία ανήκουν σε διαφορετικές εταιρείες και η μία έχει αιτηθεί να απαντλήσει το πετρέλαιο ως πετρελαιοειδή κατάλοιπα και η άλλη ως φορτίο.