Site icon NewsIT

Λειτουργίες Action Bot αποκτά το mAigov – Δημήτρης Παπαστεργίου: Ο Ψηφιακός Βοηθός αναβαθμίζει την αλληλεπίδραση των πολιτών με το Kράτος

26.04.2024 | 14:51
Λειτουργίες Action Bot αποκτά το mAigov – Δημήτρης Παπαστεργίου: Ο Ψηφιακός Βοηθός αναβαθμίζει την αλληλεπίδραση των πολιτών με το Kράτος

Τα mega-trends, οι μετασχηματισμοί, οι προβληματισμοί και οι προτάσεις που συνθέτουν το νέο τοπίο του Retailing στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο διασταυρώνονται στο μεγάλο διεθνές Συνέδριο Future of Retail 2024 της ΕΣΕΕ, που πραγματοποιείται στην Αθήνα Η επιχειρηματική κοινότητα «εκπροσωπείται» στο Future of Retail από Προέδρους, CEOs και εξειδικευμένα στελέχη όχι μόνο του λιανεμπορίου, αλλά και της τεχνολογίας, του τραπεζικού κλάδου, της βιομηχανίας της μόδας και του τουρισμού που συζητούν πάνω στην πολύ επίκαιρη «προβληματική» του Συνεδρίου Στη φωτο ο Υπουργος Ψηφιακης Διακυβερνησης Δημητρης Παπαστεργιου- φωτο ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI

Το mAigov, η πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης του ελληνικού Δημοσίου, αναβαθμίζεται και αποκτά λειτουργίες Action Bot.

Από σήμερα ο Ψηφιακός Βοηθός έχει τη δυνατότητα με τη συναίνεση του πολίτη να ολοκληρώνει για εκείνον μια διοικητική διαδικασία. Τη σημαντική αυτή ανακοίνωση έκανε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σήμερα από τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας, Beyond.

«Από σήμερα οι πολίτες μπορούν μέσω της εφαρμογής του gov.gr για κινητές συσκευές να ζητούν από το mAigov την έκδοση Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου και αφού δώσουν τη συναίνεσή τους ο Ψηφιακός Βοηθός να την αποστέλλει σε πραγματικό χρόνο στη θυρίδα τους στο gov.gr. Η εξυπηρέτηση των πολιτών από το Δημόσιο αναβαθμίζεται καθημερινά.

Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχουμε ισχυρά αντανακλαστικά και αξιοποιούμε τις τεχνολογίες αιχμής για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες και να μειώνουμε τη γραφειοκρατία, απελευθερώνοντας σημαντικούς πόρους τόσο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, όσο και για την ίδια τη Δημόσια Διοίκηση», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πρόκειται για την πρώτη λειτουργία Action Bot που αποκτά ο Ψηφιακός Βοηθός. Στο επόμενο στάδιο οι πολίτες θα μπορούν να ζητούν και να λαμβάνουν από τον mAigov μια σειρά από άλλα διοικητικά έγγραφα, με την προτεραιότητα να δίνεται στα πιστοποιητικά που εκδίδονται συχνότερα, καθώς επίσης και στις προτυποποιημένες υπεύθυνες δηλώσεις.

Με απλό και φιλικό τρόπο οι πολίτες ζητούν τη Ληξιαρχική Πράξη Γάμου τους από τον Ψηφιακό Βοηθό, ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

  • Κατεβάζουν την εφαρμογή gov.gr στο κινητό τους τηλέφωνο από το Google Play ή το App Store, σε περίπτωση που δεν την έχουν ήδη εγκατεστημένη
  • Συνδέονται στην εφαρμογή του gov.gr με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet ή Web Banking
  • Επιλέγουν στην κεντρική οθόνη το εικονίδιο που τους μεταφέρει στο περιβάλλον διαλόγου με το mAigov
  • Ζητούν από το mAigov , σε αυτή τη φάση, την έκδοση της Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου
  • Ο Ψηφιακός Βοηθός ζητά τη συναίνεση του πολίτη για να ολοκληρώσει τη διαδικασία
  • Μόλις ο πολίτης δώσει τη συναίνεσή του, ο Ψηφιακός Βοηθός τον ενημερώνει ότι το έγγραφο που ζήτησε, στη συγκεκριμένη περίπτωση η Ληξιαρχική Πράξη Γάμου, έχει αποθηκευτεί στην προσωπική του Θυρίδα του Πολίτη στο gov.gr.

Επισημαίνεται ότι το πιστοποιητικό φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

Η αναβάθμιση του Ψηφιακού Βοηθού, ώστε να παρέχεται η λειτουργικότητα της έκδοσης πιστοποιητικών από την εφαρμογή του gov.gr για κινητές συσκευές, έχει αναπτυχθεί από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με την εταιρεία UBITECH, με τη χρήση λύσης Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης Αυτοματοποιημένης Διεκπεραίωσης Εργασιών.

Υπενθυμίζεται ότι το mAigov απαντά στις 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα αλβανικά, βοηθώντας τους πολίτες εύκολα και φιλικά να εντοπίσουν την υπηρεσία ή τη διοικητική διαδικασία που αναζητούν ανάμεσα στις 1753 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3356 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS». Από την έναρξη της λειτουργίας του έχουν υποβληθεί σχεδόν 700 χιλιάδες ερωτήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει υπάρξει μια ώρα μέσα στην ημέρα που να μην έχει υποβληθεί έστω ένα ερώτημα στον Ψηφιακό Βοηθό.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version