Με ανακοίνωσή του ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, Δημήτρης Λιγνάδης, αναφέρει ότι σε σχέση με τις πληροφορίες που διακινούνται τις τελευταίες ώρες, περί δήθεν παραιτήσεως ή απολύσεώς του από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή, ενημερώνει ότι «ουδέποτε υπήρξε παρώθηση, πολλώ δε μάλλον άνωθεν εντολή, προς υποβολή παραιτήσεως από πλευράς μου».
«Δεν γνωρίζω πώς προέκυψαν αυτές οι φήμες ούτε ποιο σκοπό εξυπηρετούν. Συνεχίζω να ασκώ τα καθήκοντά μου και να λειτουργώ με σκοπό την ευόδωση των στόχων που έχει θέσει το Εθνικό Θέατρο, στις αντίξοες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία» καταλήγει ο Δημήτρης Λιγνάδης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Σε σχέση με τις πληροφορίες που διακινούνται τις τελευταίες ώρες, περί δήθεν παραιτήσεως ή απολύσεώς μου από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, θα ήθελα να ενημερώσω υπεύθυνα ότι ουδέποτε υπήρξε παρώθηση, πολλώ δε μάλλον άνωθεν εντολή, προς υποβολή παραιτήσεως από πλευράς μου. Δεν γνωρίζω πώς προέκυψαν αυτές οι φήμες ούτε ποιο σκοπό εξυπηρετούν. Συνεχίζω να ασκώ τα καθήκοντά μου και να λειτουργώ με σκοπό την ευόδωση των στόχων που έχει θέσει το Εθνικό Θέατρο, στις αντίξοες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία”.
Η ανάρτηση της Ακρίτα και η απάντηση της Μενδώνη
Νωρίτερα, σήμερα, η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα, επικαλούμενη αξιόπιστες δημοσιογραφικές πηγές έγραψε στο facebook ότι η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη ζήτησε την παραίτηση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, Δημήτρη Λιγνάδη.
Μάλιστα, η κα Ακρίτα στην ανάρτησή της σημειώνει: «Θα παρακαλούσα να μη γίνουν εικασίες σχετικά με τους λόγους παραίτησης. Επισήμως ακόμα τίποτα δεν είναι γνωστό. Σχόλια με προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται».
Λίγη ώρα μετά την ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα από το υπουργείο Πολιτισμού εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
«Οι αποφάσεις της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνονται αποκλειστικά μέσω των δελτίων Τύπου του ΥΠΠΟΑ και όχι από ιδιωτικά προφίλ στα social media. Κάθε άλλη «αξιόπιστη πληροφορία» είναι παραπλανητική και εξυπηρετεί ασαφείς σκοπιμότητες».