Ελλάδα

“Μα εγώ στη Μαίρη το ′λεγα!”: Η νέα καμπάνια της Day6 advertising για τη RAVENNA είναι στον αέρα

Λίγους μήνες μετά την επιτυχημένη καμπάνια “Τσίμπα με” για το νέο κατάστημα RAVENNA 6.500τ.μ. στην Αθήνα, η Day6 advertising ξαναχτυπά, δημιουργώντας ένα τηλεοπτικό σποτ για την ανακαίνιση σε πλακάκια και είδη υγιεινής, με πρωταγωνιστή τον ambassador της εταιρείας, Σπύρο Σούλη.

Ο Σπύρος διακόπτει το γύρισμα του νέου τηλεοπτικού σποτ της RAVENNA, για να απαντήσει στο τηλεφώνημα μίας φίλης του. Ενώ όμως ο σκηνοθέτης αρχικά απογοητεύεται, αμέσως συνειδητοποιεί πως ο Σπύρος συστήνει στη φίλη του να επισκεφτεί ένα κατάστημα RAVENNA για την ανακαίνιση που θέλει να κάνει και τελικά ενθουσιασμένος, αποφασίζει να κρατήσει το πλάνο!

Η καμπάνια συμπληρώνεται επίσης από ραδιοφωνικό σποτ, καθώς και ανάπτυξη σε Social Media και μία πλήρη online campaign.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Να μην μετακινηθούν οι σεισμοί στο ρήγμα της Αμοργού» που έδωσε τα 7,7 R το '56 λέει η Εύη Νομικού
«Η πιο πιθανή όμως αιτία είναι η διέλευση ρευστών από μεγαλύτερους μαγματικούς θαλάμους από τα έγκατα της γης, τα οποία καθώς ανεβαίνουν μετακινούν τον υποθαλάσσιο πυθμένα»
Σαντορίνη