Ελλάδα

Μάσκες Ν95: Από κόσκινο 16 e-shops και καταστήματα για αισχροκέρδεια – Πρόστιμα έως και 1 εκατ. ευρώ

Πάνω από 16 e-shops και φυσικά κατάστηματα εντόπισε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθώς από 24/12/2021 έως και 27/12/2021 παρατηρήθηκαν, σε ορισμένες περιπτώσεις, σημαντικές ανατιμήσεις σε μέσα ατομικής προστασίας και προσωπικής υγιεινής, και κυρίως μάσκες προστασίας κατηγορίας FFP2 και Ν95.

Στα καταστήματα αυτά ήδη πραγματοποιείται έλεγχος από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και άλλες ελεγκτικές μονάδες, προκειμένου να τεκμηριωθεί η ενδεχόμενη άσκηση πρακτικών αισχροκέρδειας, σύμφωνα με όσα προβλέπονται από το άρθρο 58 του ν. 4818/2021.

Στις επιχειρήσεις που αποδεικνύεται ότι αισχροκερδούν έναντι του καταναλωτικού κοινού, εκμεταλλευόμενες την ανάγκη των καταναλωτών να προστατευθούν από την περαιτέρω διασπορά του COVID-19, θα επιβληθούν πολύ υψηλά πρόστιμα που μπορούν να έχουν ύψος ως και 1.000.000 ευρώ.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επισημαίνει τη δυνατότητα των καταναλωτών να γνωστοποιούν περιστατικά αισχροκέρδειας μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1520 αλλά και στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις gen-sec@gge.gr και dimea@mnec.gr.     

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Seajets για τη μηχανική βλάβη στο Superstar: Οι επιβάτες εξυπηρετούνται με άλλα ταχύπλοα του ομίλου
Στους επιβάτες θα δοθεί ως ένδειξη σεβασμού δωρεάν ένα εισιτήριο διαδρομής της επιλογής τους για μελλοντική χρήση για το οποίο θα λάβουν προσωπική ενημέρωση και ειδοποίηση
Seajets για τη μηχανική βλάβη στο Superstar: Οι επιβάτες εξυπηρετούνται με άλλα ταχύπλοα του ομίλου