Ο Γιάννης Αγγελικούσης από την Παρασκευή ένιωθε αδιαθεσία ενώ το Σάββατο είχε ένα λιποθυμικό επεισόδιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται, μετά από έμφραγμα.
Σύμφωνα με την Ημερησία, οι επόμενες ώρες θεωρούνται κρίσιμες για τον 73χρονο εφοπλιστή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Γεννημένος το 1948 στο Λονδίνο, ο Γιάννης Αγγελικούσης άρχισε να εμπλέκεται στην εταιρεία του πατέρα του από το 1973. Το 1992 ίδρυσε την Kristen Navigation (μετονομάστηκε σε Maran Tankers Management το 2009), η οποία ανέλαβε το κομμάτι των tankers, ενώ το επόμενο έτος προχώρησε στις πρώτες παραγγελίες 5 πλοίων capesizes, χύδην φορτίου, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Εκείνη την εποχή ήταν τα μεγαλύτερα πλοία του είδους που είχε παραγγείλει ποτέ Έλληνας εφοπλιστής. Το 2000 αποφάσισε να επεκτείνει τον τομέα των tankers, με νέες παραγγελίες πλοίων Aframaxes, Suezmaxes και VLCCs.
Σύμφωνα με τη Βικιπαιδεία, τον Σεπτέμβριο του 2003 προχώρησε στην αγορά του πρώτου του πλοίου μεταφοράς LNG, του Maran Gas Asclepius, ιδρύοντας παράλληλα την θυγατρική Maran Gas Maritime που ασχολείται με τον τομέα των υγραεριοφόρων. Το 2005 η Marin Gas προχώρησε και στην πρώτη παραγγελία για πλοίο LPG.
Επί των ημερών του, η Angelicoussis Shipping Group έχει γίνει ο ελληνόκτητος όμιλος με τον μεγαλύτερο στόλο σε αριθμό πλοίων και χωρητικότητα. Μέχρι το 2020, ο όμιλος είχε επισήμως 139 πλοία και άλλα 14 πλοία υπό παραγγελία.
Τον Μάρτιο του 2015, ο Αγγελικούσης είχε καθαρή αξία 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την Bloomberg. Εκτός από την κατοχή του μεγαλύτερου ελληνόκτητου στόλου, ο Αγγελικούσης ελέγχει τον μεγαλύτερο στόλο που φέρει ελληνική σημαία.