Όπως ανακοινώθηκε σχετικά, το συνολικό κόστος της αγοράς ανέρχεται στα 28,8 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται στο μεγαλύτερο ποσοστό από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων.
Το πλοίο διακρίνεται για την αυξημένη ικανότητα διατήρησης πλεύσης υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η γάστρα του κατασκευάζεται από χάλυβα, ενώ οι ναυπηγικές γραμμές της έχουν βελτιστοποιηθεί για υψηλή απόδοση με την ειδικά σχεδιασμένη πλώρη τύπου Axe Bow. Υλικό της υπερκατασκευής του πλοίου θα είναι το αλουμίνιο και θα διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό επιτήρησης και συστήματα τηλεπικοινωνιών και ναυτιλίας. Επιπλέον θα διαθέτει στη πρύμνη κεκλιμένο καθέλκυσης ταχυπλόου σκάφους, καθώς και άνω γέφυρα.
Ο πρότυπος σχεδιασμός του το καθιστά επιχειρησιακά κατάλληλο για περιπολίες επιτήρησης, επιχειρήσεις παράκτιας και ανοιχτής θαλάσσης και εν γένει αποστολές στο πλαίσιο που επιτάσσει το γενικότερο έργο του Λιμενικού Σώματος στο σύγχρονο περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Λιμενικοί: Να εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ που έκρινε αντισυνταγματικές τις περικοπές στους μισθών