Ταλαιπωρία περιμένει τους... πάντες σήμερα (21.11.2017). Οι συρμοί του Μετρό θα μείνουν ακινητοποιημένοι λόγω 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.
Το Μετρό δεν θα λειτουργήσει σήμερα Τρίτη (21.11.2017) καθώς οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να κάνουν 24ωρη απεργία. Έτσι, χιλιάδες πολίτες που το χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους θα πρέπει να βρουν… άλλους τρόπους.
Οι συρμοί θα μείνουν ακινητοποιημένοι σήμερα. Τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς όμως θα κινηθούν κανονικά.
Η απεργία στο Μετρό σημαίνει πως οι χιλιάδες πολίτες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο μέσο είτε θα επιλέξουν λεωφορείο, τρόλεϊ, τρένο, τραμ για τις μετακινήσεις τους είτε θα πάρουν το αυτοκίνητό τους. Μοιραία, δεν αποκλείεται, στους δρόμους η κίνηση σήμερα να είναι αυξημένη.
Για οποιαδήποτε κι από τις δυο περιπτώσεις, μόνο ένα χρειάζεται: υπομονή!
Η ανακοίνωση για την απεργία του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών
Το ΜΕΤΡΟ αλλά και συνολικά οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας τα τελευταία δύο χρόνια παράγουν σημαντικό κοινωνικό έργο με τις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων, και το μειωμένο εισιτήριο σε όσους συνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη.
Πρόκειται για μια σωστή πολιτική που σαν εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ την επιδοκιμάζουμε. Και ζητάμε, σε αυτήν την περίοδο της σκληρής οικονομικής κρίσης και της ανέχειας για μεγάλες μερίδες του πληθυσμού, να επεκταθεί.
Την ίδια ώρα όμως, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, «ο Ευκλείδης Τσακαλώτος ζήτησε…. από τη Διοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας. Και να προχωρήσει σε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητα και η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες. Για να γίνει αυτό χρειάζεται περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, ώστε να βελτιωθούν τα περιθώρια κέρδους τους».
Με άλλα λόγια, το υπουργείο οικονομικών ζητάει να αντιμετωπιστούν οι αστικές συγκοινωνίες όχι πλέον σαν αγαθό που το έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες ανεξάρτητα με το αν μπορούν να το πληρώνουν, αλλά σαν εμπόρευμα που πρέπει να μπει στον πάγκο του χασάπη, να «εξορθολογιστεί», να «αναδιαρθρωθεί» για να βγάζει περισσότερο κέρδος. Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Υπερταμείου δηλώνει ότι «θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο πώλησης ολόκληρων ή τμηματικά των ΜΗ κερδοφόρων ΔΕΚΟ».
Είναι απαραίτητη η κρατική χρηματοδότηση για το σύνολο των αναγκών του κοινωνικού αγαθού που λέγονται αστικές συγκοινωνίες. Έτσι, θα μπορέσουν να παραμείνουν φθηνές , αξιόπιστες και προσβάσιμες στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη και δεν έχουν να πληρώσουν.
Οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ απαντάμε άμεσα και συνεχίζουμε το πρόγραμμα των δράσεων μας με 24ωρη απεργία την Τρίτη 21/11/17.