Η βιώσιμη ανάπτυξη και η κυκλική οικονομία αποτελούν έννοιες που είναι απαραίτητο να αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Τα πολλά και σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα που αντιμετωπίζουμε παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια επιβάλλουν την αλλαγή ακόμα και μικρών καθημερινών συνηθειών και την υιοθέτηση νέων που θα διέπονται από τις αρχές της ανακύκλωσης και θα είναι φιλικές προς το περιβάλλον. Υιοθετώντας καταναλωτικές συνήθειες που σέβονται το περιβάλλον και φροντίζοντας να ανακυκλώνουμε σε συνέπεια τις συσκευασίες που χρησιμοποιούμε, μπορούμε να συνεισφέρουμε σε μεγάλο βαθμό στον περιορισμό των πλαστικών απορριμμάτων που μολύνουν τον πλανήτη.
Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) προσηλωμένη στο όραμά της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», υιοθέτησε πρόσφατα έναν νέο σχεδιασμό για τις πλαστικές συσκευασίες της, με μη αποσπώμενα καπάκια, στα προϊόντα αναψυκτικών, χυμών και ροφημάτων του χαρτοφυλακίου της και συμβάλλει με τη σειρά της στην προσπάθεια μείωση των πλαστικών που καταλήγουν ως απορρίμματα στο περιβάλλον. Με τον νέο σχεδιασμό η εταιρεία εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική Ελληνική νομοθεσία έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπουν οι αντίστοιχες προθεσμίες, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για αύξηση των ποσοστών που συλλέγονται για ανακύκλωση.
Τα πλεονεκτήματα των ανανεωμένων συσκευασιών είναι πολλά. Με το καπάκι προσαρτημένο στο δαχτυλίδι ασφαλείας κάθε μπουκαλιού, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να ανακυκλώνει ολόκληρο το μπουκάλι μαζί με το καπάκι του, χωρίς να ανησυχεί ότι το συγκεκριμένο μέρος της συσκευασίας δεν θα ανακυκλωθεί σωστά και θα μολύνει ενδεχομένως περαιτέρω το περιβάλλον. Έτσι, με μία απλή κίνηση μπορεί να ενισχύει άμεσα τον αριθμό των υλικών που ανακυκλώνονται, να συμβάλει στον περιορισμό των πλαστικών απορριμμάτων και να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία της ανακύκλωσης, επιβεβαιώνοντας ότι ακόμα και μία μικρή πράξη μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Παράλληλα με τον επανασχεδιασμό των συσκευασιών η Coca-Cola στην Ελλάδα προχώρησε στο λανσάρισμα της επικοινωνιακής καμπάνιας με τίτλο «Για Πάντα Μαζί». Μέσα από την καμπάνια αυτή οι πολίτες ενημερώνονται σχετικά με την ορθή χρήση και ανακύκλωση της νέας συσκευασίας και ταυτόχρονα γνωρίζουν στις αρχές της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης στην πράξη
Η αλλαγή στα καπάκια των πλαστικών μπουκαλιών ξεκίνησε από το χαρτοφυλάκιο των χυμών της Coca-ColaΤρία Έψιλον τον Νοέμβριο του 2022 και σταδιακά τα νέα μη αποσπώμενα καπάκια θα έχουν εφαρμοστεί σε όλες τις πλαστικές συσκευασίες των αναψυκτικών (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Fuzetea, Powerade).