Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που έχει συγκλονίζει την Ελλάδα και για τον μοιραίο σταθμάρχη.
Σύμφωνα με το Star ένας συνάδελφος του κατηγορούμενου σταθμάρχη στα Τέμπη καταγγέλλει τη συμπεριφορά του, χαρακτηρίζοντάς τον «επιπόλαιο».
Ο σταθμάρχης των Παλαιοφαρσάλων, ένας από τους πρώτους που είδε τον κατηγορούμενο σταθμάρχη της Λάρισας αμέσως μετά τη σύγκρουση των δυο τρένων μίλησε στο Star κάνοντας λόγο για έναν «επιπόλαιο επαγγελματία, έναν άνθρωπο άπειρο, που όλοι φοβόντουσαν ότι θα κάνει λάθος».
Τον φοβόσασταν, είχατε πει στους άλλους να τον προσέχουν τον 59χρονο;
Όχι μόνο εγώ, όλοι τον φοβόντουσαν…
Γιατί;
Ήταν λίγο επιπόλαιος.
Και πώς τον έβαλαν σε τόσο υπεύθυνη θέση;
Ο προϊστάμενος που τον έβαλε να λογοδοτήσει, εγώ τον έβαλα; Εγώ φώναζα, δε με άκουγε κανένας…
Όλο λάθος;
Όλα λάθος. Ο σταθμάρχης δεν υπάρχει περίπτωση να μην είχε ξεχασμένο το κλειδί. Δεν πάει να πει ό,τι θέλει. Ξεχασμένο ήταν το κλειδί, τελείωσε. Δεν μπορεί να πει ψέματα ότι δεν το ξέχασε…
Πώς ακριβώς έγινε αυτό;
Ξέχασε να το επαναφέρει στη θέση του, τη διαγώνιο, αν την επανέφερε στην ευθεία, θα έφευγε στην ευθεία το τρένο. Δεν το επανέφερε, ξέχασε να το επαναφέρει. Αυτό είναι σίγουρο. Δεν πάει να πει ό,τι θέλει. Καταγράφονται
Μπάχαλο με τις βάρδιες των σταθμαρχών
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ η βάρδια σε ένα τυπικό ωράριο ξεκινά 6 το πρωί με 3 το μεσημέρι με δύο σταθμάρχες. Στις 2 το μεσημέρι με 11 το βράδυ υπάρχουν επίσης δύο σταθμάρχες, ενώ 10 το βράδυ με 7 το πρωί υπάρχει ένας σταθμάρχης.
Ο υπάλληλος της μεσαίας βάρδιας θα έπρεπε να μείνει μια ώρα παραπάνω, να σχολάσει δηλαδή στις 11, κάτι όμως που δεν έγινε.
Το μπάχαλο στον σταθμό Λάρισας όμως δεν έχει τέλος. Δυο σταθμάρχες άλλαξαν βάρδια και μάλιστα δίχως να ενημερώσουν τον προϊστάμενό τους. Ο διάλογος που ακολουθεί έγινε στις 8 παρά 20 και είναι ενδεικτικός:
Σταθμάρχης: Έλα προϊστάμενε, χρειάζομαι έναν κλειδούχο.
Προϊστάμενος: Τι κάνεις εσύ εκεί; Δεν δούλευες πρωί;
Το επιστέγασμα του μπάχαλου; Ο καινούριος σταθμάρχης εμφανίζεται να σχολάει στις 11 το βράδυ, όμως επειδή δεν πληρώνεται υπερωρία έφυγε στις 10. Τρεις σταθμάρχες στο χαρτί, αλλά ένας στην πράξη.