Παρασκευή, 22 Νοε.
13oC Αθήνα

Νέα μόδα το «shrinkflation» – Μικραίνουν οι συσκευασίες των προϊόντων στο σούπερ μάρκετ

Νέα μόδα το «shrinkflation» – Μικραίνουν οι συσκευασίες των προϊόντων στο σούπερ μάρκετ

Τρόφιμα, καθαριστικά, χαρτικά, και κάθε προϊόν στο σούπερ μάρκετ είναι… «θύμα» του shrinkflation. Την μείωση του μεγέθους της συσκευασίας δηλαδή, με την παράλληλα διατήρηση της ίδιας τιμής στα προϊόντα.

Σύμφωνα με την εκπομπή LIVE NEWS, ιδιαίτερα στα απαραίτητα για το πρωινό προϊόντα του σούπερ μάρκετ, οι γονείς θα δουν τα κουτιά για το πρωινό των παιδιών αλλά και για τους καφέδες τους να αδειάζουν πιο γρήγορα και τα σνακ για το σχολείο να είναι μικρότερα: 

– Δημητριακά, από 790gr στα 720gr

– Στιγμιαίος καφές, από 100gr στα 90gr

– Κρουασάν, από 110gr στα 98gr

Παράλληλα, μειώσεις έρχονται και σε άλλα προϊόντα στην ποσότητα. Γεγονός που σημαίνει πιο πολλές επισκέψεις στο σουπερμάρκετ και άρα, στο τέλος, μεγαλύτερο κόστος:

– Αφρόλουτρο, από 887ml στα 665ml

– Σαπούνι, από 113 στα 106gr

Αυτό σημαίνει πως για τα ίδια προϊόντα αν ένα νοικοκυριό θέλει να πάρει τις ίδιες ποσότητες θα πληρώσει παραπάνω:

– Κρουασάν: 0,15€

– Δημητριακά: 0,50€

– Καφές: 0,60€

– Αφρόλουτρο: 1,30€

– Σαπούνι: 0,07€

Το ποσό σε απόλυτες τιμές σε ευρώ είναι τελικά πολύ μεγαλύτερο αφού καμία οικογένεια δε θα αγοράσει ένα μόνο κρουασάν και ένα αναψυκτικό για τα παιδιά και έτσι το μηνιαίο κόστος μόνο για τα σνακ των παιδιών στο σχολείο θα αυξηθεί πρακτικά κατά τουλάχιστον 10 ευρώ τον μήνα για κάθε παιδί.

Αναλυτικά το ρεπορτάζ από την εκπομπή LIVE NEWS:

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις