Ελλάδα

Νέο περιστατικό στον Προαστιακό: Γέμισε καπνούς το δεύτερο βαγόνι κατά το δρομολόγιο Αθήνα προς Κιάτο – Μετέφεραν τους επιβάτες στα πίσω

Οι καπνοί προέρχονταν από το σύστημα του κλιματισμού. «Για βλάβες και τεχνικά θέματα συντήρησης υπεύθυνη είναι η Hellenic Train» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης

Ένα νέο περιστατικό στον Προαστιακό και στο δρομολόγιο Αθήνα προς Κιάτο σημειώθηκε την περασμένη Παρασκευή (10.02.25).

Το πρώτο βαγόνι του Προαστιακού, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Κιάτο, ξαφνικά γέμισε καπνούς, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μεταφερθούν στα πίσω βαγόνια.

Το περιστατικό κατήγγειλε τηλεθεατής στον ΣΚΑΪ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη, να απαντά, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι οι καπνοί προέρχονταν από το σύστημα του κλιματισμού.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Δευτέρας (10.02.25) κι επιβεβαιώνοντας το περιστατικό, ο κ. Τερεζάκης είπε χαρακτηριστικά: «Όντως ισχύει η καταγγελία. Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή 6:51 το πρωί στην αμαξοστοιχία 1302 στο δεύτερο βαγόνι, που είχε προορισμό το Κιάτο, από την Αθήνα.

Κατά την αναφορά του συμβάντος, παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο 2ο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε το τρένο στα Λιόσια, απομόνωσε την μονάδα κλιματισμού που φαινόταν πως από κει προέρχεται η δυσοσμία αυτή, οδήγησε τους επιβάτες στα άλλα βαγόνια και συνέχισε την διαδρομή του κανονικά.

Να υπενθυμίσω πως για τα θέματα των βλαβών και των τεχνικών θεμάτων συντήρησης είναι υπεύθυνη η Hellenic Train. Ο ΟΣΕ δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα, ούτε συντηρεί τα τρένα. Βάσει των συμβάσεων που έχει γίνει, αυτή είναι αρμοδιότητα που έχει αναλάβει η Hellenic Train που έχει όλα τα μηχανοστάσια και αμαξοστάσια».

Και συνέχισε: «Είναι συμβάντα που δεν μπορώ να πω πως δεν γίνονταν και στο παρελθόν, αλλά τώρα είναι λογικό να είναι στο επίκεντρο της δημοσιότητας και καλά κάνουν και ελέγχονται γιατί φανερώνονται κάποια στραβά που υπάρχουν και είναι καθήκον μας να τα διορθώνουμε»,.

Ερωτηθείς, μάλιστα, εάν υπάρχουν προβλήματα στη συντήρηση τρένων, ο κ. Τερεζάκης ανέφερε: «Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού από τα προηγούμενα 15 χρόνια, προφανώς καταλαβαίνετε πως όσο φιλότιμο και αν λέμε εμείς οι μηχανικοί, αρχίζει και έχει προβλήματα κάποια στιγμή το σύστημα. Όταν μιλάμε για συσσωρευμένα προβλήματα 15ετίας, καταλαβαίνετε πως αυτά δεν μπορούν να λυθούν μέσα σε ένα μήνα, έναν χρόνο ή 1,5 χρόνο. Γίνεται με επιμονή και υπομονή».

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τα 5,3 Ρίχτερ είναι ο μεγαλύτερος σεισμός έως τώρα στη Σαντορίνη - «Παραμένουμε στις ίδιες συστάσεις» λέει ο Ευθύμης Λέκκας
Ο σεισμός έγινε ιδιαίτερα αισθητός σε Αττική και Κρήτη – Συνεχίζονται οι δονήσεις στην περιοχή ανάμεσα σε Σαντορίνη και Αμοργό - Δεν υπάρχουν ζημιές λέει ο Παύλος Μαρινάκης
Σεισμοί στη Σαντορίνη: «Τα 5,3 Ρίχτερ είναι η μεγαλύτερη δόνηση μέχρι τώρα, παραμένουμε στις ίδιες συστάσεις» λέει ο Ευθύμης Λέκκας