Σε απόγνωση βρίσκονται χιλιάδες ιδιοκτήτες – οδηγοί πολυτελών βαν και λιμουζινών, που πραγματοποιούν ιδιωτικές μεταφορές στους τουρίστες, καθώς – παρότι άνοιξαν τα σύνορα – τα πρώτα σημάδια δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά.
Οδηγοί που έχουν επενδύσει περιουσίες ολόκληρες σε πολυτελή αυτοκίνητα και ένας κλάδος που βοηθάει σημαντικά την τουριστική βιομηχανία της χώρας, έχουν πληγεί από την πανδημία του κορονοϊού.
Με φόντο την έρημη Άκρόπολη, ιδιόκτητες λιμουζίνων και πολυτελών μίνι λεωφορείων αναφέρουν πως πολλοί συνάδελφοι τους καταστράφηκαν οικονομικά, διότι με τα περσινά τους έσοδα αγόρασαν νέα αυτοκίνητα και επανεπένδυσαν, καθώς ήλπιζαν στη νέα – ανεβασμένη σύμφωνα με τις προβλέψεις – τουριστική σεζόν.
Ένας από αυτούς, ιδιοκτήτης δέκα αυτοκινήτων και μίνι βαν, λέει στο newsit.gr: “Φέτος αγόρασα τρία νέα αυτοκίνητα. Αφού πέρσι πήγαμε πάρα πολύ καλά, επενδύσαμε για φέτος. Δυστυχώς είναι μηδενικά τα ταμεία μας. Δεν έχουμε καθόλου κρατήσεις, ενώ μόνο στην δική μου εταιρεία ακυρώθηκαν περισσότερα από 400 tour και σίγουρα και στων υπολοίπων συναδέλφών μου. Πλέον ελπίζουμε μόνο στην νέα σεζόν του 2021”.
Ένα μεγάλο πρόβλημα που ταλανίζει τους ιδιόκτητες λιμουζινών είναι πως πολλοί έχουν χρεωθεί και έχουν δόσεις στις τράπεζες και στις εταιρείες αυτοκινήτων και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις μηνιαίες υποχρεώσεις τους, αφού δεν έχουν έσοδα και προσπαθούν να διεκδικήσουν κάποια ρύθμιση με την βοήθεια της κυβέρνησης.
Μιλώντας στο newsit.gr, ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Επιβατικών Οχημάτων με οδηγό, Γιώργος Καρυώτης, αναφέρει πως το φετινό καλοκαίρι είναι από τα πιο δύσκολα, καθώς η πανδημία ακούμπησε και τον δικό τους κλάδο μιας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον τουρισμό και το πλήγμα και είναι μεγάλο. “Εμείς ζητάμε την στήριξη της κυβέρνησης, καθώς είχαμε ενταχθεί στο πρώτο πακέτο στήριξης, αλλά στο δεύτερο μάς άφησαν από έξω, παρότι ο τουρισμός δεν έχει ξεκινήσει ακόμα”.
Οι προβλέψεις των ανθρώπων της αγόρας μιλάνε για ένα 20% που θα κινηθεί ο τουρισμός, σε σχέση με τη περσινή χρονιά. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, ενώ το ενδεχόμενο της αύξησης των εισαγόμενων κρουσμάτων δημιουργεί φόβους για νέες τοπικές καραντίνες και αυτό φέρνει και ακόμα μικρότερη τουριστική κίνηση.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΪΜΠ.