Ελλάδα

Ο Μασούτης στη μάχη κατά της ακρίβειας: Πτώση τιμών τον Ιούλιο, «τρέχουν» με αρνητικό πληθωρισμό σε σχέση με πέρυσι

Κόντρα στην ακρίβεια και τον πληθωρισμό, οι τιμές του Ιουλίου για τα είδη πρώτης ανάγκης, π.χ. τα γαλακτοκομικά, στον Μασούτη σημειώνουν πτώση της τάξης του 10%, συγκριτικά με τις περσινές.

Ενδεικτικά, στον Μασούτη μπορεί κανείς να βρει ποιοτική φέτα σε τιμή κάτω των 9€/κιλό, τη στιγμή που η μέση τιμή πώλησης πριν από λίγους μόλις μήνες ήταν περίπου 12€. Αντίστοιχα, στο καλάθι του νοικοκυριού του Μασούτη πωλείται επώνυμο γάλα από τη Μακεδονία, στη μοναδική τιμή του 1,12€.

Διαρκής ανάπτυξη και ευθύνη απέναντι στον ελληνικό λαό

Η σταθερή εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή έχει βοηθήσει την αλυσίδα καταστημάτων Μασούτης να σημειώσει ανάπτυξη της τάξης του 7%, ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με τον μέσο όρο του κλάδου. Η εν λόγω ανάπτυξη οφείλεται τόσο στα ποιοτικά προϊόντα όσο και στη διαρκή επιβράβευση των καταναλωτών.

Κάθε μεγάλη αλυσίδα επιχειρήσεων, όμως, δεν παύει να έχει ευθύνες απέναντι στους καταναλωτές της. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Μασούτης επενδύει σημαντικό κομμάτι της κερδοφορίας του σε πολλαπλές πολιτικές αντιστάθμισης της ακρίβειας που προκύπτει από τον υψηλό πληθωρισμό.

supermarket Μασούτης

Συνεχής επιβράβευση και ανταπόδοση

Πέραν των χαμηλών τιμών και των εβδομαδιαίων προσφορών, ο Μασούτης φροντίζει να επιβραβεύει τους καταναλωτές που τον προτιμούν για τις καθημερινές αγορές τους, τόσο στα φυσικά καταστήματα λιανικής, όσο και στο υπερσύγχρονο, φιλικό προς τον χρήστη online κατάστημα, από την άνεση του σπιτιού τους.

Μέσα από προγράμματα επιβράβευσης της πιστότητας, όπως η κάρτα μέλους mas card και η πιστωτική κάρτα Μασούτης VISA, ο Μασούτης παρέχει αποκλειστικά προνόμια και προσφορές στους πιστούς καταναλωτές του, χτίζοντας, έτσι, μία σχέση ανταποδοτικότητας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης μαζί τους.

Σούπερ μάρκετ Μασούτης

Ανταπόκριση από τους καταναλωτές

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, οι προσφορές των καταστημάτων Μασούτης έχουν ενισχυθεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό – γεγονός το οποίο δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους καταναλωτές.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024, μάλιστα, η συμμετοχή των καταναλωτών στις προσφορές του Μασούτη σημείωσε αύξηση της τάξης του 30% σε σχέση με τα τέλη του 2023, αποδεικνύοντας περίτρανα τη σημασία της πτώσης των τιμών σε value for money προϊόντα.

Ματιά στο μέλλον

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας καταστημάτων Μασούτης στοχεύει, αφενός, στη στήριξη τοπικών παραγωγών και προϊόντων και, αφετέρου, στην αδιάκοπη αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών. Για τον λόγο αυτό, ο Μασούτης επενδύει με συνέπεια τόσο στην ανακαίνιση των υφιστάμενων καταστημάτων όσο και στην απόκτηση νέων.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προβεί σε σημαντικές επενδύσεις σε περιοχές έντονου τουριστικού ενδιαφέροντος, εδραιώνοντας, έτσι, μία ισχυρή παρουσία στη νησιωτική Ελλάδα. Στόχος δεν είναι άλλος από την παρουσία των προϊόντων Μασούτης σε κάθε νοικοκυριό της χώρας μας, για να απολαμβάνουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές χαμηλές τιμές, προσφορές, ποικιλία, ποιότητα και εξυπηρέτηση.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα