Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία GfK Hellas στις αρχές του έτους.
Σύμφωνα με την GfK, ένας στους τρεις επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση, ενώ οι πωλητές στα καταστήματα εξακολουθούν να επηρεάζουν σημαντικά την απόφαση του καταναλωτή.
Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό, η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι τα τέσσερα συστατικά που αποτελούν τους βασικούς παράγοντες/κριτήρια επιλογής.
Όσον αφορά στη χρήση των tablets, οι άντρες είναι οι πλέον δραστήριοι στην κατηγορία έναντι του γυναικείου πληθυσμού, με το 65% αυτών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση. Παράλληλα, σημειώνεται ότι η χρήση τους περιορίζεται συνήθως στο σπίτι, όπως δηλώνουν οκτώ στους δέκα καταναλωτές, χωρίς να το μοιράζονται με φίλους/συγγενείς εκτός σπιτιού.
Σύμφωνα με την GfK, μόνο τέσσερις στους δέκα από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν, με αντίστοιχο ποσοστό να είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Βασικά μειονεκτήματα αποτελούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αντίστοιχα, μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το tablet που αγόρασαν, με απόλυτη βεβαιότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έξι στους δέκα υπολογιστές – ταμπλέτες “τρέχουν” με λογισμικό Android
Η Google φέρνει στο κινητό σας 1.900 online περιοδικά και εφημερίδες