Από την ίδια έρευνα προκύπτουν, μεταξύ άλλων, και τα εξής:
Τα άτομα που συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, είτε εντός είτε εκτός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος ανέφεραν ως συχνότερα αποτελέσματα αυτής της συμμετοχής το ότι τους βοήθησε σε προσωπικά θέματα (επειδή πλούτισαν τις γνώσεις τους, έκαναν νέες γνωριμίες κ.λπ.) και το ότι τους βοήθησε να αποδίδουν καλντέρα στην εργασία τους.
Τα άτομα που δεν παρακολούθησαν καμία εκπαιδευτική δραστηριότητα, παρότι το επιθυμούσαν, ρωτήθηκαν για τον κύριο λόγο που εμπόδισε τη συμμετοχή τους. Η αδυναμία κάλυψης του κόστους της εκπαίδευσης είναι ο λόγος που αναφέρεται συχνότερα, και μάλιστα για τα άτομα ηλικίας 25- 34 ετών φτάνει στο 34,3%. Για τις γυναίκες και τα άτομα ηλικίας 55- 64 ετών, ο συχνότερα αναφερόμενος λόγος είναι οι οικογενειακές υποχρεώσεις (30,8% και 30,4%, αντίστοιχα).
Το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που παρακολούθησαν οι ερευνηθέντες (81,5%) είχε σχέση με την εργασία τους ή με τις επαγγελματικές τους προοπτικές. Το ποσοστό είναι ιδιαίτερα μεγάλο στους άνδρες (91%) και στα άτομα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (84,9%).
Το μεγαλύτερο ποσοστό των δραστηριοτήτων στις οποίες συμμετείχαν οι ερευνηθέντες είχαν αντικείμενο την ευρεία ενότητα που περιλαμβάνει λογιστική, διοίκηση επιχειρήσεων, διαφήμιση, ασφαλίσεις, νομικά και δραστηριότητες γραφείου (17,5%). Μεγάλο ποσοστό αφορούσε στις ανθρωπιστικές επιστήμες και τέχνες (15,1%), στις ξένες γλώσσες (13%) και στις υπηρεσίες (15%).