Κυριακή, 24 Νοε.
12oC Αθήνα

Παναγία Τήνου: Ψάχνουν το ρήγμα για να ξεκινήσει η απάντληση!

Παναγία Τήνου: Ψάχνουν το ρήγμα για να ξεκινήσει η απάντληση!

Στο βυθό του λιμανιού του Πειραιά έχει σταθεροποιηθεί πλέον το πλοίο Παναγία Τήνου, που εξαιτίας ρήγματος έβαλε νερά και έχει πάρει κλίση 40 μοιρών δεξιά. Από το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης (27.04.2016) δύτες ψάχνουν το σημείο όπου υπάρχει ρήγμα.

Από τη στιγμή που θα καταφέρουν να το εντοπίσουν, το ρήγμα τα στεγανοποιηθεί και στη συνέχεια θα ξεκινήσει η διαδικασία για την απάντληση υδάτων. Πάντως, το έργο των δυτών θα είναι δύσκολο λόγω των θολών νερών από τη λάσπη στο σημείο. Το βάθος στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρέπει να φτάνει τα οκτώ μέτρα, όσο και το ύψος του πλοίου.

Στη συνέχεια, αφού το πλοίο αδειάσει από τα νερά, θα ρυμουλκηθεί. Ακόμη όμως δεν είναι σαφές ούτε και μπορεί να προσδιοριστεί πότε θα γίνει η ρυμούλκηση του Παναγία Τήνου.

Ρυμουλκά πλοία και δύτες έχουν σχηματίσει προστατευτική περίμετρο για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο ρύπανσης στο λιμάνι. Για την ώρα πάντως, όπως αναφέρουν πληροφορίες, δεν έχει σημειωθεί σημαντική ρύπανση.

Στο σημείο, έχουν τοποθετηθεί πλωτά αντιρρυπαντικά φράγματα, ενώ παράλληλα βρίσκονται εκεί δύο αντιρρυπαντικά σκάφη και δύο ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο πιθανόν έχει μικρή ποσότητα καυσίμων, που δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί.

Το «Παναγία Τήνου» ήταν δεμένο στην πύλη Ε4, δίπλα από τα πλοία που «δένουν» στην πύλη Ε3 και εκτελούν καθημερινά δρομολόγια για Κρήτη. Πλοίο που βρισκόταν δίπλα του χρειάστηκε να μετακινηθεί σε άλλο σημείο του λιμανιού, ενώ μετά το περιστατικό θα εξεταστεί για λόγους ασφαλείας εάν θα γίνει επανακαθορισμός των θέσεων των πλοίων που θα συνδέουν τον Πειραιά με την Κρήτη.

Το ΝΑΤ είχε ενημερώσει από τις 18 Απριλίου!

Από τις 18 Απριλίου το ΝΑΤ σε σχετική επιστολή του προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, είχε αναφέρει ότι από ενημέρωση του φύλακα του πλοίου, το «Παναγία Τήνου» είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων, ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) , Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών – Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ.

Προσθέτουν ότι “το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του”.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΝΑΤ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε